BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: Age of Empires III :: Hírek, Újdonságok |
Civilizációk leírása | << Előző téma | Következő téma >> |
Oldal: [1] 2 3 | |
Moderátorok: Lordius, kapor, Ballbeat, Curby, Abel1920, etn
|
Szerző | Üzenet | ||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Az Age of Empires 3-ban összesen 11 civilizációból választhatjuk ki a nekünk tetszõt. Minden nép rendelkezik egyedi egységekkel és technológiákkal, amelyeket megismerve és kihasználva legyõzhetjük ellenfeleinket. Bizonyos népek gazdaságilag erõsebbek, míg másoknál erõsebb vagy éppen nagyobb létszámú katonai egységekkel tudunk a csatamezõn küzdeni. Minden népnek megvan a maga erõssége/gyengesége, ha ezeket, és a játékstílusunkat is figyelembe vesszük, akkor elõbb-utóbb könnyen megtalálhatjuk a hozzánk legközelebb álló népet. Európai népek Spanyolok A spanyolok hamar megszimatolták az új kontinensen lévõ aranyat, a barcelonai conquistador-ok így döntõ lépésre szánták el magukat. A királynõ nevében hajókat szereltek fel, és legénységet toborozva elindultak Kolumbusz Kristóf útvonalán. A 17. század folyamán nagy sikereket értek el Közép- és Dél-Amerika gyarmatosításában, de a többi európai gyarmatosító nemzet (így például Nagy-Britannia) megerõsödésével a spanyolok jelentõsége idõvel csökkent. Civilizációs bónusz és hátrány: Az anyországi szállítmányok érkezéséhez 30 %-al kevesebb tapasztalati pont kell, mint más népeknél, így a spanyolok fejlõdése gyorsabb lehet. A felfedezõ képes harci kutyákat toborozni, amelyek segítségével hatékonyabban tud felderíteni és kincseket begyûjteni. A 4. korban a spanyoloknak csak 1 gyáruk van, így a 3. korban erõsek igazán. Egyedi egységek: lancer (anti-gyalogos lovasság) misszionárius (páncélozott, gyógyító képességû szerzetes) rodeloro (gyors mozgású közelharci gyalogos) harci kuya Legjobb (Royal Guard) egység: Tercio pikeman (gyors mozgású, pikás nehézgyalogos) Angolok Nagy-Britannia, a Brit Birodalom központja 1707-ben jött létre Anglia, Wales és Skócia egyesülésébõl. A világ legjobb flottájával rendelkezõ ország kulcsszerepet játszott Észak-Amerika kolonizálásában, a brit gyarmatbirodalom ékkövét pedig India alkotta. Civilizációs bónusz és hátrány: Az angolok különleges házakkal, az ún. manorokkal rendelkeznek. Ezek drágábbak, mint a normál házak, de ingyen paraszt jár az építéshez. Az angol gazdaság a legerõsebb a játékban, de bizonyos idõ szükséges a felfutásához, így a játék elején katonailag némileg hátrányban vagyunk. Egyedi egységek: longbowman (nagy lõtávú íjász) congrave rocket (nehéz ostromfegyver) Legjobb (Royal Guard) egység: Redcoat Musketeer (nehézgyalogos, a legerõsebb muskétás a játékban) King’s Life Guard Hussar (könnyûlovas) Franciák A franciák kolonizálták a mai Kanadát, Karolina államot és a karibi szigetvilágot. A britek számára félelmetes ellenséget jelentettek, míg számos bennszülött nép számára megbízható szövetségesnek bizonyultak. A játékban a franciák rendelkeznek a legerõsebb (istállóból készíthetõ) lovassági egységgel, a Cuirassier-el. A többi nép számára általában csak a 3. korban elérhetõ skirmisher-eket egy speciális kártya (colonial skirmisher) segítségével már a 2. korban is készíthetjük. Civilizációs bónusz és hátrány: A normál parasztok helyett a franciák a Coureur nevû katonaparaszt egységet használják, amely legalább 25 %-al gyorsabban gyûjt nyersanyagokat (igaz, 20 %-al drágább is) és szükség esetén katonaként is használható. A franciák könnyen lépnek szövetségre a bennszülött indián népekkel, ehhez több egyedi kártyájuk is van. A francia felfedezõ kíséretében egy indián segéderõ (native scout) is megtalálható, így a felderítés és a kincsvadászat gyorsabb és hatékonyabb. Egyedi egységek: Cuirassier (nehézlovasság) Coureur (katonaparaszt) Native scout (indián felderítõ) Legjobb (Royal Guard) egység: Voltigeur (skirmisher) Portugálok A portugál nemzet igen aktív volt a Föld felfedezésében a 15. és a 16. század folyamán. A XV. és a XVI. században nagy gyarmatbirodalmat építettek ki, Portugália ekkor élte fénykorát. Tengeri hatalommá vált: elfoglalták Ceutát (Észak–Afrika), híres hajósuk, Vasco da Gama eljutott Indiába, Alvares Cabral fedezte fel Brazíliát 1500–ban, amely 1822–ig Portugália fennhatósága alá tartozott. A szintén Portugál származású Magellán pedig a világon elsõként körülhajózta a földet. Civilizációs bónusz és hátrány: Minden korlépésnél ingyen vagont kapunk, amelybõl városközpont építhetõ. A portugál népesség gyarapodása így robbanásszerû lehet és a 2. korban a korai támadásoknak a dupla városközpont jobban ellenáll (a többi népnek csak 1 városközpontja lehet ilyenkor). A felfedezõ egyedi képessége a kémlelõ távcsõ (spyglass) használata, amivel bármilyen kijelölt térség láthatóvá tehetõ. Jelentõs hátrányuk, hogy nincs falconet-jük, így tüzérség szempontjából gyengébbek a többi népnél. A portugál speciális skirmisher igen erõs támadóértékû, de életpontja mintegy 30 %-al alacsonyabb (120 a normál skirmishernek, míg 85 a cassadornak). Az organ gun nevû könnyûágyú hatékony nagyobb gyalogos hadseregek ellen, mivel egyszerre több lövedéket is kilõ, cserébe viszont igen sérülékeny. Egyedi egységek: Cassador (nagy támadóértékû skirmisher) Organ Gun (könnyûtüzérség) Legjobb (Royal Guard) egység: Guerreiro Musketeer (muskétás) Jinete Dragoon (lovas lövész) Hollandok A XVII. században Hollandia (jórészt az 1602-ben alakult Holland Kelet-indiai Társaság terjeszkedése révén) jelentõs gyarmatbirodalmat épített ki, - fõleg Ázsiában - amely hatvanszor akkora volt, mint az anyaország. Új-Amszterdamot, a mai New Yorkot is a hollandok alapították. Így Hollandia Európa egyik legnagyobb kereskedõ nemzetévé nõtte ki magát. Az angolok viszont fokozatosan korlátozták a hollandok tengeri hatalmát, amely a két ország háborújához vezetett (1652-54) és holland vereséggel zárult. A XVIII. századra Hollandia tengeri hatalma lehanyatlott, s a kereskedelmi hegemónia egyre inkább a britek kezébe került. Civilizációs bónusz és hátrány: A hollandoknak csak 50 parasztjuk lehet a más népeknél megszokott 99 helyett. A parasztok 100 aranyba kerülnek 100 étel helyett, ami a hollandokat erõsen arany-függõvé teszi. A hollandok azonban számos bankot képesek építeni, amelyek ingyen aranyat termelnek és gazdasági elõnyt nyújtanak a késõbbi korokban. Az envoy-ok (felderítõk) gyors és hatékony felderítést tesznek lehetõvé. A hollandok már a 2. korban képesek skirmisher-eket gyártani, így a korai támadások (amelyekben fõleg nehézgyalogosok vesznek részt) ellen jó eséllyel védekezhetnek. Egyedi egységek: Envoy (felderítõ) Fluyt (könnyû hadihajó) Ruyter (lovas lövész) Legjobb (Royal Guard) egység: Nassau Halberdier (lassú mozgású, de erõteljes pikás nehézgyalogos) Oroszok A cári Oroszország gyors terjeszkedésérõl és nagy létszámú katonaságáról ismert. Õk az egyetlenek, akik nem az Atlanti-óceánon keltek át az új kontinens meghódítására, hanem a Bering-szoroson keresztül Alaszkába hatoltak be, majd déli irányban egészen észak-Karolináig jutottak el. Alaszkát késõbb eladták az amerikaiaknak az elég jutányos 1$-os áron. Civilizációs bónusz és hátrány: A játékot sokkal több nyersanyaggal kezdik, de parasztokat nem lehet kártyákból küldeni. A parasztok és a gyalogos katonák gyorsan és csoportokban termelõdnek (parasztok: 3, halberdier: 4, muskétás: 5, strelet: 10). Az egységek olcsóbbak, mint más népeknél, de cserébe gyengébbek, a létszámbeli fölény tehát fontos szerephez jut az orosz hadviselésben. A streletek a leggyengébb és legolcsóbb katonák a játékban, de nagy számuk miatt jól mikrózhatóak. A gyalogos katonák a blockhouse-ból termelõdnek, amely a barakk és a védõtorony (outpost) kombinációja és már az 1. korban felépíthetõ. A 2. kort elérve tehát rögtön kezdhetjük a katonák kiképzését és már korán támadásba lendülhetünk. Egyedi orosz lovassági egység az Oprichnik, amely rendkívül gyorsan elpusztítja az ellenséges parasztokat és az épületeket is hamar lebontja. Egyedi egységek: Cossack (gyors könnyûlovas, a huszár orosz megfelõje) Oprichnik (könnyûlovas) Strelet (skirmisher-típusú könnyûgyalogos) Legjobb (Royal Guard) egység: Pavlov Grenadier (elit gránátos) Tartar Cavalry Archer (elit anti-lovassági lovas) Ottománok Annak ellenére, hogy a török népcsoport Elõ-Ázsiából származik, a játékban „tiszteletbeli” európai népként jelennek meg. A törökök a valóságban nem jártak Amerikában, hódításaikban fõként Kelet-Európára és Ázsiára összpontosítottak (mi magyarok már csak tudjuk…). Az Ottomán Birodalom gazdasági erejét növelte a rajta átmenõ Selyemút, ami Európa és Ázsia közti fõ keresekedelmi útvonal volt, mindaddig, amíg az Afrikán keresztül menõ útvonalak ki nem alakultak. Civilizációs bónusz és hátrány: A törökök legfontosabb civiláziós elõnye a folyamatos paraszttermelés a városközpontból. A megspórolt élelmen nagyon hamar át tudunk lépni a 2. korba és erõs hadsereget építhetünk fel. A mecsetbõl elérhetõ fejlesztésekkel növelhetjük telepeseink számát és gyorsíthatjuk a születési sebességüket. A török haderõ bõvelkedik különleges egységekben. Az Abus Gun nevezetû tüzérségi erõk (lényegében miniatûr ágyúk) már a második korban elérhetõek, a puskák lassú mozgású, de erõteljes kezelõi a janicsárok, az igazi kegyetlen és gyors lovasok a szpáhik, míg a Great Bombard elnevezésû óriáságyú pillanatok alatt lebontja a legerõsebb épületeket és elsöpri az ellenséges haderõket. A katonai elõnyök ellentételezéseként a török gazdaság talán a leggyengébb a játékban. Szerencsére a csak a törökök számára elérhetõ silk road (selyemút) kártya némileg orvosolja ezt a problémát, de egyben nagyon trade post (kerekedõhely)-függõvé teszi ezt a népet, így az ilyeneket nem tartalmazó pályákon a törökök hátrányban vannak. Egyedi egységek: Janicsár (lövész nehézgyalogos, a muskétás török megfelelõje) Abus Gun (könnyûtüzérség) Great Bombard (nehéztüzérség) Imam (gyógyító vallási vezetõ) Spahi (nehézlovas) Legjobb (Royal Guard) egység: Baratcu Grenadier (elit gránátos) Gardener Hussar (könnyûlovas) Németek Abban a történelmi idõszakban, amelyben az Age of Empires 3 játszódik, egységes Németország még nem létezett. A számos kisebb nemzet közül (amelyek késõbb egyesültek), a legerõsebb Poroszország volt, amely erõs európai nemzetnek számított a 18. és a 19. században. Poroszország valójában nem vett részt az amerikai kontinens meghódításában, de számos hesszeni zsoldos harcolt a britek oldalán az amerikai függetlenségi háborúban. Civilizációs bónusz és hátrány: A szülõvárosi szállítmányok mellé ingyen Uhlan lovas jár (a huszár gyengébb megfelelõje). Ezen kívül a korlépéseknél is kapunk ingyen uhlanokat (2-t a 2. korba, 3-at a 3. korba és 4-et a 4. korba lépésnél). A szállítmányok azonabn a többi néphez képest 14 %-al lassabban jönnek. A németek is rendelkeznek speciális paraszttal, ez a Settler Wagon, amely dupla sebességgel gyûjt nyersanyagokat. Kezdetnek 3 ilyet kapunk, továbbiakat kártyákból tudunk küldeni vagy egy 3. koros kártya segítségével (Germantown Farmers)a malmokból gyárthatjuk õket. A németek számára többféle és olcsóbb zsoldos áll rendelkezésre. Ezen kívül a zsoldosok már a 2. korban is küldhetõek, míg a többi népnél csak a 3. korban. Egyedi egységek: Doppelsoldner (közelharci nehézgyalogos) Settler Wagon (speciális paraszt) Uhlan (könnyûlovas) War Wagon (távolsági nehézlovasság) Legjobb (Royal Guard) egység: Needle Gunner (Skirmisher) Újdonságok, amelyek csak az európai népeket érintik a TWC-ben: Kémek. Lopakodásra képes egységek, amelyek nagyon hatékonyak zsoldosok, felfedezõk és törzsfõnökök ellen. (Az indián népeknél több egység is képes lopakodásra, ezeket lásd ott.) A lopakodó módban lévõ egységeket az ellenfél általában nem látja (városközpontok és erõdök viszont igen), de ilyenkor ezek az egységek nem tudnak támadni és csak fele sebességgel mennek. A kémek látják az ellenséges lopakodó egységeket is. Szalon. Az európai népek képesek szalon építésére, amelybõl zsoldosokat és törvényenkívüli harcosokat (pl. outlaw pistolero) lehet készíteni. Forradalom. A 4. korban elérhetõ, 1000 élelem, 1000 fa és 1000 arany az ára. A forradalmat kérve a parasztjaink colonial militia-vá válnak, amelyek skirmisher-szerû gyalogos egységek és többé már nem lehet parasztot csinálni. A halászhajók továbbra is képesek halászni vagy aranyat gyûjteni a bálnákból. A trade post-ok, a gyárak és a bankok továbbra is termelik a nyersanyagokat. 1 vs. 1 játékokban csak az egyik játékos tud forradalmat csinálni. Amikor a forradalom kész, új szülõvárost és új paklit kapunk. Az új pakliban csak 4 kártya van, amelyeket akármennyiszer be lehet küldeni. A forradalom elõnye, hogy katonailag túlerõbe kerülünk az ellenféllel szemben, így jobb az esélyünk a gyõzelemre. A kártyák a következõk: Gatling Gun-gépágyú, nagyon hatásos gyalogosok ellen Ironclad- páncélozott hadihajó Fort Wagon-erõd építhetõ belõle, ahányszor küldjük, annyiszor nõ 1-el az erõd-építési limitünk Colonial militia-további katonákat kapunk Az õslakosok A különbözõ indián népek viszonylagos békességben éltek az amerikai kontinensen az európai hódítók megérkezéséig. A fehér emberek megérkezése azonban pusztulást hozott szinte mindegyik indián népre: a bennszülöttek nem voltak védettek az európaiak által behurcolt betegségekkel és az európaiak agressziójával szemben. Több népcsoport azonban képes volt többé-kevésbé alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez és átvettek számos európai szokást és technológiát (lásd sziúk és irokézek). A játékban megtalálható sokféle kisebb indián néppel érdemes szövetséget kötni, mert más módon nem elérhetõ egyedi katonai egységekkel és technológiai fejlesztésekkel képesek hozzájárulni európai szövetségeseik gyõzelméhez. A szövetségkötés egyszerû: építsünk egy indián trade post-ot a kiválasztott indián falu területén. Számos kisebb nép nyújt számunkra skirmisher típusú egységeket, ezek igen elõnyösek olyan európai népeknek, amelyek nem rendelkeznek olcsó skirmisherekkel (pl. törökök). Az új indián nemzetek (TWC) Az új indián népek némileg eltérõ játékstílust igényelnek, mint a „régi”, európai népek. A törzsi tûzhöz (Fire Pit) parasztokat vagy harci papot küldve lehetõségünk van arra, hogy gyorsítsuk egységeink születését vagy tapasztalati pontjaink keletkezését. Egy speciális tánccal (Alarm Dance) pedig harcosokat toborozhatunk. Minden indián nép teljesen egyedi katonákkal rendelkezik, de ezek általában megfeleltethetõek a különbözõ európai katonai egységeknek. Az aztékok Fénykorukban az aztékok alkották a legerõsebb civilizációt Közép-Amerikában. Az aztékok óriási városokat építettek, amelyek közül a legjelentõsebb Tenochtitlan volt, a modern Mexikóváros elõdje. A korabeli spanyol hódítók leírásai szerint Tenochtitlan nagyobb volt, mint az akkori európai nagyvárosok és fejlett infrastruktúrával (pl. templomok, üzletek, csatornák) rendelkezett. Az azték társadalomban az osztályhoz (callipuli) tartozás nagymértékben meghatározta az egyén iskolázottságát és vallási képzését, ezen kívül a katonai kiképzés szintje is ezen múlt. Egy adott callipuli tagjai együtt szolgáltak a hadseregben és együtt vettek részt békés vállalkozásokban (pl. építkezések) is. A játékbeli azték civilázió hadserege kizárólag gyalogos egységekbõl áll, a különbözõ típusú egységek azonban képesek ellátni a lovasság és a tüzérség szerepét is. Civiláziós bónusz és hátrány: A harci pap (warrior priest) a tûznél táncolva 2 egységnek számít. Az irokézek A haudenosaunee-k vagy más néven irokézek már jóval az európaiak megérkezése elõtt megalkották nemzetüket, az Öt Nép Szövetségét, amelyhez késõbb egy hatodik nép is csatlakozott. Az irokéz népszövetség számos szabályt hozott: figyeltek a törzsfõnökök kiválasztására, a különbözõ népek találkozóinak lebonyolítására és még a temetési szertartások menetét is szabályozták. Benjamin Franklin nagyon tisztelte az irokéz nemzetet. Az amerikai függetlenségi háború alatt egyes törzsek a britek oldalán harcoltak, míg mások a kolonisták oldalára álltak. Ez a megosztottság tönkretette az irokéz népszövetséget, amely csak egységben volt erõs. Az irokézek eredményesen vették át európai szövetségeseiktõl a lõ- és az ostromfegyverek technológiáját. Civilizációs bónusz és hátrány: A travois-okból különbözõ épületeket építhetünk ingyen. A többi indián néptõl eltérõen az irokézeknek vannak ágyúik (igaz, csak a 4. kortól kezdve). A sziúk A sziúk szerencsétlenségére az általuk szent helyként tisztelt Fekete Hegyekben az új európai bevándorlók aranyat találtak 1873-ban. Ez elõször kisebb, helyi konfliktusokat okozott, majd az indián háborúkhoz vezetett, amelyek végére a Little Big Horn folyónál vívott csata tett pontot 1876. június 25-én. A csata után a sziúkat arra kényszerítették, hogy kijelölt területeken, az ún. rezervátumokban éljenek. 1890 decemberében az indiánok fellázadtak, de decermber 29-én Wounded Knee-nél az amerikai hadsereg katonái lemészárolták a lázadókat. Ezzel a vérengzéssel értek véget az amerikai indiánháborúk. A Sziú Nemzet három, földrajzilag eltérõ területen élõ népbõl állt, akik a közös sziú nyelvet beszélték: a lakotákból, a dakotákból és a nakotákból. A sziú nyelvben a három nép neve barátot jelentett. A sziúk fejlett állattenyésztésükrõl váltak híressé, különösen a lótartásuk volt igen fejlett. A játékban a sziú haderõ fõként a lovasságra épül, így a sziú támadás igen gyors és erõteljes. Civilizációs bónusz és hátrány: Nem kell házakat építeni, a maximális, 200-as populációs limitrõl indulunk [ Módosítva ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1
Üzenetek: 656 |
A TWC-ben pl a spanyolnak is máe 2 gyára van. Sztem TWC.et írjunk inkább ! Amúgy a leírás jó thx! | ||
Vissza az elejére |
|
||
Petya |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Orosznak is, meg szerintem mindenkinek akinek csak 1 volt. Akkor már érdemes lenne belevenni a nagy-nagy extrákat amiket a népek kaptak TWC-ben. Pl.: Orosz muskétások építhetnek erõdöt (max. 3-at és akár 80%-kal gyorsabban) Török lovasíjász/native extrasebzésszorzó paraszt ellen Spanyol misszionárius sebzésaura Portugál dragonyosok nagyon megnövelt lõtáv Holland halberdier 30% sebességgyorsítás Francia cuirassier poplimitcsökkentõ kártya 3-ról 2-re (no-rush noobok álomkártyája) Brit nem emlékszem mit kap Német Doppelsoldner támadás/HP felturbózás cserébe lassú lesz mint atom. |
||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Kösz a javaslatokat, bele fogom írni, csak még végig kell ezeket nézegetnem | ||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
Vendég
{WARN}
|
"Francia cuirassier poplimitcsökkentõ kártya 3-ról 2-re (no-rush noobok álomkártyája)" Hát ez még szerintem is mint no-rush szeretõ, egy marhaság volt a fejlesztõktõl. Ez nagyon gáz. Hülyeségnek tartom. Még jó, hogy a Dopi-kra nincs ilyen, bár amint látom van sebzés növelõ, na hát az is egy marhaság, mert így is lassúak voltak. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1
Üzenetek: 656 |
Pf pf nemértem ezt a misszionárius dolgot... PONTOSAN sehol nemlátom hogyha oda viszem mennyi sebzés bónuszt kap... és milyen hatókörben? fél képernyõ? valaki mondhatnak vmit.. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Petya |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Szerezd meg a kártyát küld be és gondolom olyan körök jelennek meg az egységek körül mint az indián törzsfõnökök mellett. Szerintem kb ugyanakkora lehet a sugara mint a törzsfõnökök képességeinek. Ki kell próbálni, nekem nincs olyan magas szintü spanyol városom. | ||
Vissza az elejére |
|
||
SteveNo1 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #42
Üzenetek: 109 |
Szerintem a németektõl vegyük ki azt, hogy a leggyengébb nép, és kevesen játszanak velük (bár én nem játszom velük, de sokszor játszok ellenük). Ha jól mozgatják az egységeket, akkor nem könnyû legyõzni õket. Kezdetben a gazdaságuk sem rossz a kocsis parasztokkal, az ingyen ulánokkal könnyen lehet raidelni (miközben más éppen valami katonai egységet próbál kihozni), jó speciális egységeket és rengeteg zsoldost kap. A német zsoldos taktika (amit sokan játszanak) nagyon be tudja szorítani az embert (mire kijössz belõle, addigra meg felhúzta a 3 TC-t). Tehát szerintem nem gyenge nép, a britek mindenképpen gyengébbek náluk... | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Oké, kivettem a német dolgot, bár az eddigi kb. 400 játékomból eddig kb. 10-szer játszottam német ellen a törökjeimmel. Persze az is lehet, hogy van valami szabályszerûség abban, hogy milyen népet milyennel rak össze a gép. | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
etn írta ... Oké, kivettem a német dolgot, bár az eddigi kb. 400 játékomból eddig kb. 10-szer játszottam német ellen a törökjeimmel. Persze az is lehet, hogy van valami szabályszerûség abban, hogy milyen népet milyennel rak össze a gép, csak éppen nem ismerjük ezt. |
||
Vissza az elejére |
|
||
w3p4w3t |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #6
Üzenetek: 49 |
loll... most gyengitettek a twcben rajta de a sima 3ban nagyon nagy OB nép volt !!!!! igy sztm majd a kov updatenel erositik majd igyhat en nem irnal le oket )) | ||
Vissza az elejére |
|
||
Petya |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Azért nem játszik velük szinte senki TWC-ben mert túl lassúak. Nagyon sok a gyors nép, fõleg az indiánok és az FF már nem olyan jó taktika mint régen. | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Azért eléggé betesz nekik, hogy a szállítmányaik 14 %-al késõbb érkeznek. Egy spannyollal szemben ez nagyon jelentõs hátrány, mert nekik meg az alapnál 30 %-al gyorsabban jönnek a dolgaik. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1
Üzenetek: 656 |
Igen, részben ezért részben a rodelero/lancer és term. a sokszinûsége miatt a játékban a legeslegelejétõl top3-as nép a spanyol... mindig az volt, moszt is az és az is lesz... kárhogy erre cska most jöttem rá. Ha épp úgy adódik talán még játszani is tudok persze csak unratedet, mivel 5/2 játékban kifagy a játék... | ||
Vissza az elejére |
|
||
Petya |
|
||
Vendég
{WARN}
|
:spricc: :spricc: | ||
Vissza az elejére |
|
||
aurum |
|
||
Vendég
{WARN}
|
nemet: kocsis paraszt kepezheto malomban a 3. kortol van hozza kartya. kb 3 ultetvenyre valo hozhato ki. a skirmiseher nem a legjobb egysege e nemetetknek. a legerosebb egysege a dolfi. 5 agyuval 30..50 dolfi mindent visz. gyorsithato is a templombeli fejlesztessel, de akkor dragabb lesz. az ulahokat nem kellene elonykent felhozni. mert mindig jonnek fogaljak a helyet pl ha nem tudsz kartyat bekerni, mert nincs tobb helyed meg fad se a hazhoz az szivas... es nem ernek semmit. ha bekuldod raidelni egy malomhoz es van 2 torony akkor pillanatok alatt elvereznek. szerencsre lecserelhetok zsodlosra, de az egy kartya helyet elvesz. |
||
Vissza az elejére |
|
||
rerric |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #159
Üzenetek: 254 |
ezt ugye te sem gondoltad komoylan amit itt leírtál? | ||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1
Üzenetek: 656 |
Ok: 1. Settler wagon nem gyárt senki multiban, mivel pontosan kártya kell hozzá, annyit nem ér meg. 2. A Skirmisher az egyik legerõsebb és legtovább tápolható egysége a németnek, csakúgy mint a franciának. Doppler egy kalap szart sem ér skirmiserek ellen, agyú is muskétás is, megöli, lovas ellen és épületrombolásra jó csak. Sztem hulladék, mivel olyan lassú hogy bármivel elfutok elõle. 3. Uhlan nagyon is jó nagy tömegben! Bár hp-ja nincs nagyot sebez! Jó ellenséges tüzérség leszedésére, skirmisherek megölésére, raidelésre. És pont erre kell, sztem ez táp a németnél, amit ki is használnak. Köszönöm. |
||
Vissza az elejére |
|
||
rerric |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #159
Üzenetek: 254 |
ja. Kalminak igaza van, te amit itt leírtál az tipkus gépe ellene zúzzuk szét a sandboxgépet taktika. | ||
Vissza az elejére |
|
||
aurum |
|
||
Vendég
{WARN}
|
rerric írta ... ezt ugye te sem gondoltad komoylan amit itt leírtál? latom a helyesiras meg mindig nem megy. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Oldal: [1] 2 3 | |
|