BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: The Asian Dynasties (TAD) :: Hírek, Újdonságok |
TAD Patch 1.01 - Egyensúlyi változtatások | << Előző téma | Következő téma >> |
Moderátorok: Lordius, kapor, Ballbeat, Curby, Abel1920, etn
|
Szerző | Üzenet | ||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
TAD Patch 1.01 – Egyensúlyi változtatásokÁltalános egyensúlyi változásokTownCenter Hajók elleni támadás visszavéve 75-re (100-ról) Az 1.5X távolsági támadás szorzó lovasság és Light Infantry (LI) ellen eltávolítva az összes nem-ázsiai nép TC-je esetében. Így az összes nép HC-je ugyanolyan lesz támadás szempontjából. Crossbowman Távolsági támadás visszavéve 16-ra (18-ról) Távolsági és közelharci támadásban 1.25X szorzó nehézgyalogság (HI) ellen Ranged Infantry (RI) Távolsági és közelharci támadásban 0.75 X szorzó lovasság és Abstract Coyote Man ellen Távolsági és közelharci támadásban 2.00X szorzó Abstract Light Cavalry és Eagle Knight ellen (a szorzó 1.50X-ről nőtt meg 2.00X-re) Ezek a változások az alábbi egységeket érintik: Crossbowman, Cassador, Longbowman, Jaeger, Tupi Blackwood Archer, Carib Ambusher, Carib Blowgunner, Incan Bolas Warrior, Klamath Rifleman, Tupi Blackwood Archer, Carib Blowgunner, Cherokee Rifleman, Cree Tracker, Navajo Rifleman, Cherokee Rifleman, Seminole Sharktooth Bowman, Cree Tracker, Renegado, Skirmisher, Strelet, Aenna, Macehualtin, Forest Prowler, Cetan Bow, Wakina Rifle, Arquebrusier, Chu Ko Nu, Iron Troop, Gurkha, Mansabdar Gurkha, Marathan Thuggee, Wokou Monk, Yumi Archer. Állatok (Pets) Számos harci állat statisztikája normalizálva a spanyol harci kutyát, mint alapot felhasználva. Kincsőrzők (Guardians) Az átkonvertált kincsőrzők 0.1X szorzót kapnak épület ellen. Kém Nem lehet őket kihozni a 2. korig (eddig lehetett már az első korban is) Közelharci támadás csökkentve 5-re (10-ről) Ostromtámadás csökkentve 10-re (20-ról) Közelharci támadás zsoldosok ellen 20X szorzót kap (10X helyett) és a felfedező/törzsfőnök elleni szorzó 40X-re nő (20X helyett) Templom 100 fába kerül (200 helyett) HP 1500-ra csökken (3000-ről) Építési idő (pont) 10-re csökken (20-ról) Építési XP 20-ra csökken (40-ről) Lerombolási XP 40-re csökken (80-ról) Zsoldosok Mameluk, Elmeti és Lil’ Bombard többé nem lesz kihozható a szalonból a 4. korig (eddig a 3. kortól erre lehetőség volt) Tábori kórház (Field Hospitals) A HP-je 1500-ra nőtt (250-ről) Építési idő (pont) 10-re csökken (20-ról) Építési XP 40-ra csökken (80-ról) Lerombolási XP 80-re csökken (160-ról) Új ára ezután 200 fa (400 volt) Egyensúlyi változások – civilizáció-specifikus változások SPANYOL Home City A szállítmányok ezután már csak 25 %-al jönnek gyorsabban, mint más népeknél (a bónusz eddig 27 % volt) Kártya – 6 Rodelero Ezután már csak 5 rodelero-t ad (6 helyett) Kártya – 7 Rodelero Ezután már csak 6 rodelero-t ad (7 helyett) Kártya – 8 Rodelero Ezután már csak 7 rodelero-t ad (8 helyett) Kártya – 9 Rodelero Ezután már csak 8 rodelero-t ad (9 helyett) Kártya – 4 Lancer Ezután már csak 3 Lancer-t ad (4 helyett) Kártya – 5 Lancer Ezután már csak 4 Lancer-t ad (5 helyett) HOLLAND Start 6 paraszt (7 helyett) 4 láda arany (az eddigi 3 helyett) Bankok Építési XP 70-ra csökken (140-ről) Lerombolási XP 140-re csökken (280-ról) Kártya – Stadhouder A TC felépítése már csak 50 %-al lesz olcsóbb (eddig 67 %-al volt) Kártya – Military Reforms Minden közelharci támadásra 0.25X szorzó lesz ezután Abstract Infantry ellen A sebességi hatás (+20%) nem változik NÉMET Uhlan Sebesség 6.75-re nő (6.50-ről) és a maximális sebesség 6.75 lehet (8.50 helyett) A közelharci támadás 0.75X szorzója parasztok ellen eltűnik, az új szorzó 1X Settler Wagon A ládafelszedés ideje 20-ra nő (15-ről) ANGOL Politikus – Adventurer A korlépésnél 7 Longbowmen-t kapunk (eddig 2 Pikemen és 5 Longbowmen járt vele) Kártya – Offshore Support Már csak +5 lőtáv a hajóknak (+10 helyett) Új hatás: +20 % mindenfajta támadásra, az összes hadihajóra TÖRÖK Start 3 láda fa (4 helyett) Templom (Mosque) A török temlpom ezután (egyedülálló módon) képes 0.4/s sebességgel XP-t termelni, amíg csak az épület áll Millet System Árcsökkenés, új ára 100 fa (régi ár 300 étel volt) Csak 5 másodperccel csökkenti a paraszt-születési idő (8 másodperc helyett) Abbassid Market Árcsökkenés, új ára 600 fa (régi ár 800 étel volt) 8 másodperccel csökkenti a paraszt-születési idő (6 másodperc helyett) Galata Tower District Árcsökkenés, új ára 200 arany (régi ár 400 arany volt) Koprulu Viziers Árcsökkenés, új ára 250 fa (régi ár 500 étel volt) 5 másodperccel csökkenti a paraszt-születési idő (4 másodperc helyett) Kártya – TEAM Silk Road Már csak 15 %-al növeli meg a ládák nagyságát és a TP nyersanyagtermelését (30 % helyett) Kártya – Offshore Support Már csak +5 lőtáv a hajóknak (+10 helyett) Új hatás: +20 % mindenfajta támadásra, az összes hadihajóra OROSZ Strelet Kiképzési idő 30.00 másodperc (32.00 helyett). Musketeer Kiképzési idő 20.00 másodperc (27.00 helyett). Kártya – Sevastapol Az épületek már csak 50 %-al épülnek gyorsabban (85 % helyett) PORTUGÁL Cassador HP 105-re növelve (85-ről) Távolsági ellenállás 0.5-re csökkentve (0.60-ról) Távolsági támadás 17-re csökkentve (26-ról) Tüzelési sebesség (ROF) 1 lövés/3 másodpercre növelve (1 lövés/4,5 másodpercről) Kártya – Dragoon Combat +20 % HP és támadás a Dragoon-oknak és +15% HP és támadás a huszároknak (a kártya hatása eddig csak a Dragoon-okat érintette) IROKÉZ Fire Pit Attack Dance hatása 20%-al csökken. Fertility Dance hatása 20%-al csökken Travois Dance hatása 20%-al csökken Warchief
Közelharci támadás 14-re nő (10-ről) Közelharci támadás szorzója lovasság ellen 3.00X-re csökken (4.00X-ről) Aenna Kiképzési idő 27 másodpercre csökken (33-ról) Távolsági támadás 12-re nő (10-ről) Távolsági és közelharci támadás HI ellen 2.00X szorzót kap (1.25X helyett) Kanya Horseman HP 285-re nő (270-ről) Közelharci támadás 27-re nő (25-ről) Közelharci támadás szorzója tüzérség ellen 1.75X-re csökken (2.00X-ről) Forest Prowler Távolsági támadás 16-ra csökken (17-ről) Kártya – 11 Tomahawks Már csak 9 Tomahawk-ot ad a kártya (11 helyett) Kártya – Conservative Tactics Már csak +10 % HP-t és támadást ad a kártya (+15 % helyett) Kártya – TEAM Scout Infantry + 8 látómezőt (LOS) ad a kártya (az eddigi +4 helyett) Többé nem ad +10 % HP-t a gyalogságnak Iroquois War Party Big Button Tech Csak a 3. korban lesz elérhető (eddig már a 2. korban is az volt) Iroquois Raiding Party Big Button Tech Csak a 3. korban lesz elérhető (eddig már a 2. korban is az volt) SZIÚ Start Nem lesz fa-láda (eddig volt 1 db) Fire Pit Attack Dance hatása 20%-al csökken. Fertility Dance hatása 20%-al csökken Siege Dance hatása 20%-al csökken Warchief Sebessége lecsökken 7.76-ra (8.10-ről) és a maximális sebessége már csak 9.76 lehet (10.10 helyett) A sebességaura hatása 15 %-ra csökken (20 %-ról) Wakina Rifle 40 aranyba fog kerülni (az eddigi 30 helyett) Axe Rider Közelharci támadásban 0.75X szorzót kap Abstract Light Cavalry ellen Kártya – 7 Pet Wolves A kártya már csak 6 farkast ad (7 helyett) Kártya – 5 Pet Cougars A kártya már csak 4 pumát ad (5 helyett) Kártya – 4 Pet Grizzlies A kártya már csak 3 medvét ad (4 helyett) Kártya – 8 Pet Coyotes A kártya már csak 6 prérifarkast ad (8 helyett) AZTÉK Warchief Az XP aura már csak 2X XP-t ad (3X helyett) Fire Pit Warrior Priest Dance hatása 25%-al nő Fertility Dance hatása 20%-al csökken Water Dance hatása 20%-al csökken Attack Dance hatása 20%-al csökken Coyote Runner Kiképzési idő 27 másodpercre csökken (31-ről) Eagle Runner Knight A lőtáv 12-re csökken (14-ről) Macehualtin Kiképzési idő 23 másodpercre csökken (26-ról) Távolsági és közelharci támadásban 2.00X szorzó nehézgyalogság (HI) ellen (1.25X helyett) Jaguar Prowl Knight Közelharci támadás szorzója lovasság ellen 2.00X-re csökken (3.00X-ről) Közelharci támadás szorzója HI ellen 3.00X-re nő (2.00X-ről) Founder Big Button Tech Az ára 50 ételre, 50 fára és 50 aranyra csökken (a korábbi 500 fárólés 500 aranyról) Tribal Chief Minden korlépés ezután növelni fogja a WarChief HP-ját. Colonial Age: Warchief Strike Attack megnő + 20% HP Fortress Age: Warchief Strike Attack megnő + 30% HP Industrial Age: Warchief Strike Attack megnő + 40% HP Imperial Age: Warchief Strike Attack megnő + 50% HP Tribal Warrior A korlépő Skull Knight-ok száma kiegyensúlyozódik Colonial Age: 2 Skull Knight Fortress Age: 3 Skull Knight Industrial Age: 5 Skull Knight. Imperial Age: 8 Skull Knight Tribal Shaman Minden korlépés ezután egy Travois-t ad, az épületek támadás és a HP növekedése ezután kiegyensúlyozottabb Colonial Age:War Hut Travois, +10% War Hut és Noble Hut támadás/HP Fortress Age: Noble Hut Travois, +10% War Hut és Noble Hut támadás/HP Industrial Age: 2 Noble Hut Travois, +10% War Hut és Noble Hut támadás/HP Imperial Age: 2 Noble Hut Travois, +20% War Hut és Noble Hut támadás/HP Tribal Wise Woman Minden korlépés ezután egy Farm Travois-t ad, az ültetvények és a farmok bónuszai ezentúl kiegyensúlyozottabbak Colonial Age: Nincs változás. 10% bónusz az ültetvények és a farmok nyersanyaggyűjtésére Fortress Age: 1 Farm Travois, 10% bónusz az ültetvények és a farmok nyersanyaggyűjtésére Industrial Age: 2 Farm Travois, 10% bónusz az ültetvények és a farmok nyersanyaggyűjtésére Imperial Age-up: 2 Farm Travois, 20% bónusz az ültetvények és a farmok nyersanyaggyűjtésére Aztec War Party Big Button Tech Csak a 3. korban lesz elérhető (eddig már a 2.-ban is az volt) Aztec Raiding Party Big Button Tech Csak a 3. korban lesz elérhető (eddig már a 2.-ban is az volt) Cipactli Worship Big Button Tech Csak a 3. korban lesz elérhető (eddig már a 2.-ban is az volt) Kártya – Offshore Support Már csak +5 lőtáv a hajóknak (+10 helyett) Új hatás: +20 % mindenfajta támadásra, az összes hadihajóra Kártya – Ruthlessness A kártya hatása többé nem érinti az Eagle Runner Knight-okat 50%-al nagyobb szorzó parasztok ellen a Coyote Runner, a Puma Spearmen és a Macehualtin esetében INDIA Start 6 paraszt (5 helyett) 1 kaja-láda (2 helyett) Howdah Távolsági támadás visszavéve 60-ra (75-ről) Távolsági és közelharci támadás szorzója nehézlovasság ellen 2.75X-re növelve (2.25X-ről) Távolsági és közelharci támadás szorzója tüzérség ellen 2.25X-re növelve (1.75X-ről) Flail elephant Távolsági ellenállás visszavéve 0.50-re (0.75-ről) Új ár : 125 étel, 125 arany (régi ár: 100 étel, 200 arany) Hp megnövelve 325-re (200-ról) Sebesség 4-re csökkentve (4.5-ről), maximális sebesség 6.00 (6.50 helyett) Közelharci támadás 5-re csökkentve (14-ről) Ostromtámadás 80-ra csökkentve (150-ről) Ostrom sebessége (ROF) 1.50-re növelve (3.00-ról) Megjegyzés: Mansabdar Failiphant is át lett alakítva, hogy az új statisztikájú Flail Elephant értékeinek a kétszeresével rendelkezzen Kártya – Royal Green Jackets Hatása úgy lett átalakítva, hogy Counter-Infantry Rifling típusú bónuszt adjon HI ellen (+1X szorzó HI ellen Ranged Infantrynak) KÍNA Disciple Közelharci támadás visszavéve 10-re (12-ről) Építési limit 5-re csökken (7-ről) Nem képes többé konverzióra. Csak a kínai papnál marad meg ez a tulajdonság. Qiang Pikeman HP csökkentve 105-re (110-ről) Közelharci támadás csökkentve 7-re (8-ról) Közelharci támadás szorzója lovasság ellen 5.00X-re nő (3.00X-ről) Ostromtámadás 30-ra csökken (34-ről) Changdao Swordsman Közelharci támadás 15-re nő (13-ról) Közelharci támadás szorzója lovasság ellen 2.25X-re nő (2.00X-ről) Keshik HP megnövelve 110-re (100-ról) Közelharci támadás megnövelve 8-ra (4-ről) Hand Mortar Sebesség lecsökkentve 3.00-ra (4.00-ról), maximum sebesség 4.00 lehet (5.00 helyett) Távolsági támadás visszavéve 5-re (20-ról) Távolsági támadás szorzója épület ellen 16X (4X helyett), hajók ellen 14X (2X helyett), tüzérség ellen 6X (2X helyett) Kártya – TEAM 7 Manchu A kártya ezután csak 5 Manchu-t ad (7 helyett) Kártya – TEAM 5 Hand Mortar A kártya ezután már csak 4 Hand Mortar-t ad (5 helyett) Kártya – TEAM Provincial Administration Ezután már csak +10 bónuszt ad a populációra (+15 helyett) Csoda – White Pagoda Ezután ez a csoda kevesebb Disciple-t ad. A Disciple limit 5-re csökken (6-ról). Colonial Age: 4 Disciple (5 helyett) Fortress Age: 6 Disciple (12 helyett) Industrial Age: 10 Disciple (14 helyett) Imperial Age: 16 Disciple (26 helyett) Csoda – Summer Palace A csoda ezután ételt ad lovasok helyett. Colonial Age: 400 étel (2 Steppe Rider helyett) Fortress Age: 1000 étel (3 Iron Flail helyett) Industrial Age: 1500 étel (5 Iron Flail helyett) Imperial Age: 2000 étel (10 Iron Flail helyett) Csoda – Porcelain Tower A nyersanyagtermelése nő, de nem ad többé nyersanyagládákat. Az export és XP termelés is megfelelően megnövelve. Colonial Age: 3.00 étel/s vagy 2.50 fa/s vagy 2.50 arany/s és nincs láda (2.50 étel/s vagy 2.00 fa/s vagy 2.00 arany/s és 400 étel helyett) Fortress Age: 4.50 étel/s vagy 4.00 fa/s vagy 4.00 arany/s és nincs láda (2.50 étel/s vagy 2.00 fa/s vagy 2.00 arany/s és 1000 étel helyett) Industrial Age: 6.00étel/s vagy 5.50 fa/s vagy 5.50 arany/s és nincs láda (2.50 étel/s vagy 2.00 fa/s vagy 2.00 arany/s és 1500 étel helyett) Imperial Age: 6.50étel/s vagy 6.00 fa/s vagy 6.00 arany/s és nincs láda (2.50 étel/s vagy 2.00 fa/s vagy 2.00 arany/s és 2400 étel helyett) JAPÁN Shrine Az automatikus gyűjtési ráta megduplázódik, így a fa és az arany 0.10/s sebességgel gyűlik (0.05/s helyett), az étel pedig 0.14/s-el (0.07/s helyett). Az XP automatikus termelése nem változik. Cherry Orchard 5000 ételt tartalmaz ezután (4500 helyett) Kártya – Ashigaru Musketeer Attack A kártya csak 15 %-al növeli ezután a támadást (20 % helyett) Kártya – Close Combat A kártya ezután +15 % HP-t ad (+20 % közelharci támadás helyett) FRANCIA Nincs változás. [ Módosítva 2008 márc 12 , 12:12 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Egy igen átfogó patch készült el, ami szerintem sok dologban változást hoz a játékban. Megfigyelhető néhány alapvető trend: 1. A legtöbb játék ezután a 2. koros harcról, rush-ról fog szólni. Még kevesebb FF-et fogunk látni. Ez viszont azzal jár, hogy a legtöbb meccs kő-papír-olló alapon fog eldőlni: aki már a legelejétől a megfelelő egységet massolja, az fog nyerni. Ennek az eltalálása pedig sokszor szerencse kérdése…. 2. A counterrendszer sokkal jobb lett, alacsonyabb alapsebzések és magasabb szorzók jelentek meg. Néháyn problémás, OP egység helyre lett téve (pl. Howdah, Disciple). 3. A legdurvább OP stratok jó része eltűnik majd, illetve jelentősen gyengül. Így nem lesz többet Tlaloc lame, Disciple FF, házrombolás első korban átkonvertált kincsőrzőkkel és törzsfőnökkel, irokéz BB toma rush 4:30-nál, orosz Sevastopol lame stb, több sziú lame strat is gyengül (nem lesz már 80-as siege-e az axe ridernek) stb. 4. Az azték rush továbbra is durva lesz, az állatok gyengítése szerintem nem rázza meg őket túlzottan. Az orosz rush olyan durva lesz, mint régen. 5. Végre hozzányúltak a hollandhoz, ami OP nép a TWC első napja óta, de valamiért (a Military Reform 30%-ról 20%-ra való csökkentését kivéve) eddig valahogyan mindig kimaradtak a nerfből. 6. A török érdekes lesz, enyhül a térképfüggősége, de egyben gyengébb lesz a water boom és nem igazán éri majd meg küldeni a Silk Road kártyát. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Zsomborka002 |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Köszi etn!Ez elég hasznos.Csak az a rossz benne hogy az irokézeknél az aenna és kanya horsemant kcsit felerősitették kína meg hát legyengítették ezekkel a csodás cucokkal.Mért nem a flying crowwot bütykölték meg mittomén imperialkor 10 meteor hammere.Ezt én nem értem. | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Az irokéz gyenge volt a második korban (amikor az aenna és a kanya szóhoz juthat), a harmadikban viszont elég erős. Az volt a cél, hogy 2. korban tartsák az irot, és kevesebbet FF-eljen. Ezért gyengítették a forest prowlert, ami ugye 3. koros. A Flying Crow nem játszik jelentős szerepet a játékban, azért nem nyúltak hozzá. Tényleg erős, de azt a csodát, ami pl. ingyen termeli, nem érdemes felépíteni, van helyette sokkal jobb is (pl. a Porcelántorony). A Hand Mortar sokkal nagyobb probléma volt, de ezt megoldották. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Ballbeat |
|
||
ballbeat {WARN} Regisztrált tag #40
Üzenetek: 312 |
Hálistennek. Na meg az ashigarut is a japánoknál. Végre Nem értem mér' kell mindig hozzányúlni a britekhez.Akárhány patch, britek=nerf. Az azték még mindig nagyon erős, főleg hogy most korlépéskor mint az iroknál, meg a japán civ-nél war/noble hut-ot kap.Csak az eagle runner knight kapott nerfet a lőtávban. Kíváncsi leszek az egyensúly változásra. |
||
Vissza az elejére |
|
||
SteveNo1 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #42
Üzenetek: 109 |
Jól leszedik a spanyol legfontosabb military kártyáit is, ráadásul mind a 2. mind a 3. korosakat, hozzátéve, hogy a kártybónusz is csökken, nehezebb lesz... A töröknek is kellemtlen 100 fa elvétele, mert így nincs alapból elég fa 1 ház mellett még 1 TP építésére. Vagy nincs TP, vagy vág hozzá fát, de azzal lassabb lesz a korlépése 10-20 másodperccel.
[ Módosítva 2008 márc 13 , 11:09 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Abel1920 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #274
Üzenetek: 268 |
A török azért nem lesz sokkal rosszabb, mert a kezdő 300 fából, felhúz 1 házat 1 mosquet (+xp), illeve abban kifejleszti a milet systemet. (5%kal gyorsabb villi termelés). Azt azért remélem h így nem lesznek olyan gyorsak mint eddig, akkor sok előnyük lenne a többi néppel szemben. Így jobban tetszenek, lehet h majd kipróbálom őket. | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Szerintem a török ugyanolyan gyors lesz, mint eddig. A gyorsaság az egyik bónuszuk, amely azonban nem tart sokáig. Ha a game elhúzódik, a török annál inkább lemarad (hacsaknem boomol ezerrel a vízen). A templom XP termelését úgy állították ne (ezt NaturePhoenix írta), hogy annyi XP-t adjon, ami a parasztok megszületése után járna (jelenleg ezért a török nem kap XP-t, ezért is kell a TP). A pályák kb. harmadán ugyanúgy 400 fával fog indulni a török, mint eddig. A 300 fa biztos,de ugye ezen felül még szokott lenni 2 láda, amik közül az egyik lehet fa, a másik arany vagy kaja. A török maximum egy átlagos erősségű nép, az azték rush szerintem sokkal ütősebb tud lenni, mint a török. Plusz az azték és az irokéz gyorsabb is tud lenni, mint a török (gyors korlépő politikus a 2. korban). |
||
Vissza az elejére |
|
||
Lordius |
|
||
Lordius {WARN} Regisztrált tag #7
Üzenetek: 412 |
de mondjuk a sziu -100 fa az biztos lassitani fog pl. egy warclub rusnál elég húzós lesz... | ||
Vissza az elejére |
|
||
quasi |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #21
Üzenetek: 403 |
Az is érdekes lesz, h a jaguárokat az azték nem fogja tudni a 2. korban kihozni. Eddig szinte minden jó játékos rendszeresen használta, ők alkották a hadsereg gerincét. De legalább a macehulatin vmivel erősebb lett. | ||
Vissza az elejére |
|
||
SteveNo1 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #42
Üzenetek: 109 |
Az új patch nagyon OP néppé tette Indiát, a plussz paraszttal villámgyorsan tudnak kort lépni, az Agra Fortot beépítik a TC-m szájába (és még védekezni sem lehet ellene, hiába nyírom ki kutyákkal az építő parasztokat felépül magától is), és 4.30-5.00 környékén 10 szipollyal támadnak. Olyan gyors, vagy gyorsabb, mint a török rush (mert a töröknek kell 20 másodperc alatt barakkot építenie, Indiának meg nem, így rögtön a korlépés után gyárthatja a szipolyt, és ide jön a kártyás 5 is)...
[ Módosítva 2008 ápr 24 , 14:57 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Abel1920 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #274
Üzenetek: 268 |
India sztem nem OP nép... Az tény, hogy gyorsan ki tudják hozni a sepoyokat, de 10 sepoy 4:30 körül (csak nagyon kedvező esetben jöhet egyébként ki ilyenkorra 10 sepoy) nem fog senkinek túl nagy fejtörést okozni. A török is van legalább ilyen gyors, plusz még utána folyamatosan tudja spamelni a jancsikat, míg india nem tud ilyen gyors rush után folyamatosan sepoyokat/gurkhákat gyártani. Továbbá hiába lépi meg gyorsan a kort nem feltétlenül lesz rögtön kártyája 5 sepoy kikéréséhez, az xp nerf miatt. Az tény, hogy erősebb, mint egy pár civilizáció, de nem legyőzhetetlen. (mint a great house, vagy a disciple ff, vagy a holland 4 bankos ff volt) Egy szempontból jobb, h második korban mindenre van válasza, ugyanakkor (muskétás, skirmi, teve, meg dragoon) normálisan kell tudni mikrózni ahhoz, hogy értelmesen tudj vele játszani. 2 "op" egysége van a zamburak, ami nem mellesleg nem olyan értelemben op, mint az ashigaru, (ami még mindig mindent bedarál a 4,5ös speedjével+a magas támadásával...), hanem amit counterelnie kell (lovas), az ellen túl jó. (de csak kártyákkal) Az urumi op, de sok muskétás azért kifog rajta, és 3.korban maximum 12-őt lehet küldeni. | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
India jelenleg a legjobb nép, utána pedig Japán jön a sorban... Az urumi a legnagyobb sz**r egység, ami jelenleg a játékban van... Sok Indiai csinál FI-t és a 4. koros urumi kártyát már végtelen sokszor lehet küldeni. Olyan térképeken jó, ahol sok állatot lehet összerterelni, sacred fields-et kell építeni és az TP-szerűen nyomja ki a sok XP-t, amiből lehet küldözgetni az urumi kártyákat. Az urumin kifog a muskétás? Nekem komplett janicsárseregeim tűntek el nyomtalanul a néhány 3. koros kártyás urumitól... Úgy tudtam, hogy lovas countereli igazából, mert egyfajta "közelharci skirmisher". |
||
Vissza az elejére |
|
||
SteveNo1 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #42
Üzenetek: 109 |
Tényleg működik valami az Urumi ellen? És micsoda az, mert nekem mindenem megeszik! A muskétás szerintem nem jó ellene, mert a zsoldos highlander sereget bedarálják (pedig hit and runozni próbálok ellenük mégis elfogynak 2-3 lövés után)! 10 szipoly meg kellemetlen tud lenni, mert azelőtt ott vannak, mielőtt felépülne a barakk és a torony, így lebontják mindkettőt épülés közben. Gondolkoztam rajta, hogy talán 10 paraszttal kéne kort lépni ellenük hogy eléggé gyors legyek, mert több már nem nagyon működik...
[ Módosítva 2008 ápr 24 , 16:31 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Abel1920 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #274
Üzenetek: 268 |
A mass muskétás kifog rajta, ha nem váratlanul éri az urumi támadás a sereget, akkor ki lehet mikrózni. (nem azt mondtam h countereli) Ahhoz kétség sem fér h a legjobb nép, de nem könnyű vele játszani, és mint mondtam nem legyőzhetetlen. Sztem aki rendesen megtanul játszani indiával és 3 különböző féle egységet normálisan tud mikrozni az megérdemli a győzelmet. Egy indiai FI pedig eléggé lassú (láttam már róla recordot) egy srác II.koros xbow spammel darálta be a IV.koros urumikat. Legalább nem az van felcsapsz 4 bankot felmész 3.ba és a gyors halbokkal meg über skirmikkel mindent bedarálsz, amiket a kifogyhatatlan ecodnak köszönhetően a végtelenségig tudsz spamelni.. | ||
Vissza az elejére |
|
||
gacsibeni |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #143
Üzenetek: 109 |
Nemigaz, nincs disciple ff!!!! Méég kipróbálni sem volt időm a kínai ff-t, a spanyolt letehetem mert ez nemigaz mit nerfeltek rájuk b+!!!!! Na jóvan, elmennek a pi.... | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Gacsibeni, Ha erős népet akarsz, akkor játssz Indiával, a németekkel vagy Japánnal. Jelenleg (szerintem) ez a 3 nép a legerősebb. Német: xbow-uhlan-pika, japán: ashigaru-naginata, India: gurkha-sowa, jól kell mikrózni, agresszíven játsznai, GG. Ne bándd a disciple FF-et, nagyon láma dolog volt.... |
||
Vissza az elejére |
|
||
Abel1920 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #274
Üzenetek: 268 |
Mostanság a leglamerebb strat sztem a japán house boom, heavenly kami+portugál szövetséges a konzulátusban+ shrine wonder korlépéskor (vizes pályákon egyébként a 200+ export miatt máris lehet küldeni 4 hajót a portó szövetségessel). Ha az ellen nem rushol le agresszíven akkor GG. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Aranyosgangstar |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #3121
Üzenetek: 252 |
ezt valaki végigbirta olvasni?én nem de amikor elinditom kiirja az ujitásokat a japánpkná és az indiaiaknál és asszem igy már van esélye a kinaiaknak:)! | ||
Vissza az elejére |
|
||
|