BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
Expial | 25 | 24 | 24 | |
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: III. Magyar bajnokság :: Tudnivalók |
Versenyszabályzat | << Előző téma | Következő téma >> |
Moderátorok: kapor, (-HUN-)öcsi, Curby
|
Szerző | Üzenet | ||
Curby |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1
Üzenetek: 656 |
A 3. Magyar Bajnokság Versenyszabályzata Csoportokra vonatkozó szabályok: A versenyzőket a bajnokság megkezdése előtt csoportokba osztják a szervezők. Először az elorating.com-on megtekinthető ELO Supremacy (SP) Overall rangsor alapján a csoportok számának megfelelő számú, legerősebb versenyzőket sorsolják a szervezők, különböző csoportokba. Aztán követve ezt a logikát, a többi játékost. Az ilyen módon kialakított A,B,C stb. csoportokba sorolt játékosok a saját csoportjukon belül körmérkőzéseket játszanak (mindenki mindenkivel). A győzelem 1 pontot ér a vereségért nem jár pont. A körmérkőzések után a pontok alapján felállított rangsor szerint, az első két játékos jut tovább a nyolcad döntőbe. FONTOS: A csoportmérkőzéseken mindenki játszik mindenkivel, de csak 1 győzelemig. Pont egyezés esetén: Amennyiben az összes körmérkőzés lejátszása után több játékos között is pontegyezés van és ez a továbbjutást határozza meg ill. befolyásolja, abban az esetben az érintett játékosok egymással újra játszák a meccseket. Az adott szituációtól függően a szervezők határozzák meg, hogy mely játékosok és milyen módon (körmérkőzéssel, 2 győzelemig) döntsék el egymás közt a továbbjutást. Nyolcaddöntőkre vonatkozó szabályok: A nyolcaddöntőben a szervezők által felállított (a labdarugó világbajnokságban is alkalmazott) szisztéma szerint folytatják a játékosok a bajnokságot. A nyolcaddöntőben már egyenes kiesés van, ami azt jelenti, hogy a vesztes fél kiesett a bajnokságból. FONTOS: A nyolcaddöntőkben 2 győzelemig kell játszani, összesen tehát legfeljebb 3 meccset játszik egymással két versenyző. Negyeddöntőkre vonatkozó szabályok: A nyolcaddöntőt a negyeddöntő követi, mely meccseket a nyolcaddöntőben nyertesként kikerült játékosok a saját águkban játszanak. FONTOS: A negyeddöntőkben 2 győzelemig kell játszani, összesen tehát legfeljebb 3 meccset játszik egymással két versenyző. Elődöntőkre és döntőkre vonatkozó szabályok: A negyeddöntőt az elődöntők követik (2db játszma) ahol az egyes játszmák nyertesei az első helyért, míg vesztesei a 3. helyért küzdhetnek tovább. FONTOS: Mind az elődöntőkben, mint a döntőben 2 győzelemig kell játszani, összesen tehát legfeljebb 3 meccset játszik egymással két versenyző. Általános szabályok: - Minden játékos tetszőleges néppel indulhat. - Minden játékosnak fel kell telepítenie az 1.0-ás Fan Patch-et. A patch letölthető innen: INNEN vagy az oldalról - A meccseket Competitive Map Set beállítással kell lejátszani. Ez a legkiegyensúlyozottabb térképeket tartalmazza, amelyek a következők: Great Plains, Mongolia, New England, Painted Desert, Saguenay, Yucatan, Yukon. - A szervezők javaslata szerint a Home City/Anyaváros szintje minimum 50-es. A megfelelően magas Home City biztosítása minden versenyző saját feladata. - A játszmákat a fentebb leírt pálya szabályoknak megfelelő pályákon, csak és kizárólag Discovery Age/Felfedezések kora induló korban lehet elkezdeni, handicap (0%-nál nagyobb) és cheat használata TILOS! - A játék során használt paklikat mindenki kedve szerint állíthatja össze. - Minden játékos olyan színt választ a játszmákban, amilyet csak szeretne. -Egy játékos csak egy 2v2 formációban indulhat. - A játékok egyaránt lehetnek rated/értékeltek és not rated/nem értékeltek, a játékosok döntése alapján. - A játszmákat az ESO-n kell játszani, hogy azokról az agecommunity.com hivatalos oldalon statisztika készülhessen, melyet mindenki megtekinthet. - Minden egyes játékról record, azaz felvétel készítése kötelező, hiánya esetén a szervezők nem fogadják el a játszma eredményét. A recordokat az oldalon megtalálható record feltöltő rendszert használva kell feltölteni az oldalra. A record-ok/felvételek a fórumon a szervezők által arra kijelölt topic-okban kerülnek közzétételre. - Szinkronhiba/Out of Sync valamint Internet kapcsolat szakadás, gép leállás/lefagyás esetén az aktuális meccset újra kell játszani. A bajnokságban csak egyértelmű végeredménnyel záruló meccs értékelhető. - A játszmák időpontjait a szervezők koordinálásával ill. bevonásával a mindenkori ellenfelek maguk között határozzák meg, de legkésőbb a szervezők által meghatározott időpontig kell, hogy egy adott meccs eldőljön. FONTOS: ha valaki a megszabott határidőig nem játssza le a meccseit, akkor a Szervezők automatikusan kizárják a bajnokság további részéből. - A szabályokat minden induló versenyzőnek tudomásul kell vennie és be kell tartania. A szabályok megszegése a bajnokságból azonnali kizárással jár, mely esetben a bajnokság további sorsáról és menetéről a szervezők gondoskodnak. A Treaty (no rush) játszmákra vonatkozó további szabályok - A Treaty játszmák ideje 40 perc, tehát 40 percig tilos megtámadni az ellenfelet. - Az alapjátékban (AOE3) a Treaty meccseknél félpálya (half map), blokád tilalom (no blockade) és hadihajó-használati tilalom (no warships) van érvényben. Aki ezeket a szabályokat a játszma folyamán megsérti, az automatikusan kizárásra kerül és ellenfele automatikusan megkapja a győzelmet. Vitás esetben a record megtekintése után a szervezők döntenek. - A TAD-ban az ott már rendelkezésre álló Treaty 40 játékmódot kell használni a játszmák lejátszásánál. Blokádot és hadihajókat itt sem lehet használni. A szabályokat megfogalmazta és elfogadta: az ageofempires3.hu oldal adminjai [ Módosítva 2008 dec 24 , 09:24 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
|