Csoportokra vonatkozó szabályok: A versenyzõket a bajnokság megkezdése elõtt csoportokba osztják a szervezõk. Elõször az elorating.com-on felállított SP Overall rangsor alapján a csoportok számának megfelelõ számú, legerõsebb versenyzõket sorsolják a szervezõk, különbözõ csoportokba. Aztán követve ezt a logikát, a többi játékost.
Az ilyen módon kialakított A,B,C stb. csoportokba sorolt játékosok a saját csoportjukon belül körmérkõzéseket játszanak (mindenki mindenkivel). A meccsek oda-vissza vágós meccsek, tehát 1-1 játékos egymás ellen legalább 2 játékot játszik. Két gyõzelem ér 1 pontot, a vereségért nem jár pont. A körmérkõzések után a pontok alapján felállított rangsor szerint, az elsõ két játékos jut tovább a nyolcad döntõbe.
Nyolcad döntõkre vonatkozó szabályok: A nyolcad döntõben a szervezõk által felállított (a labdarugó világbajnokságban is alkalmazott) szisztéma szerint folytatják a játékosok a bajnokságot. A nyolcad döntõben már egyenes kiesés van, ami azt jelenti, hogy a vesztes fél kiesett a bajnokságból. Megj: A meccsek oda-vissza vágós meccsek, tehát 1-1 játékos egymás ellen legalább 2 játékot játszik.
Negyed döntõkre vonatkozó szabályok: A nyolcad döntõt a negyeddöntõ követi, mely meccseket a nyolcad döntõben nyertesként kikerült játékosok a saját águkban játszanak. Megj: A meccsek oda-vissza vágós meccsek, tehát 1-1 játékos egymás ellen legalább 2 játékot játszik.
Elõdöntõkre és döntõkre vonatkozó szabályok: A negyed döntõt az elõdöntõk követik (2db játszma) ahol az egyes játszmák nyertesei az elsõ helyért, míg vesztesei a 3. helyért küzdhetnek tovább. Megj: A meccsek oda-vissza vágós meccsek, tehát 1-1 játékos egymás ellen legalább 2 játékot játszik.
Általános szabályok: - Minden játékos a rendelkezésre álló nemzettel indulhat, - A játszmákat csak és kizárólag No rules esetén: Discovery Age/Felfedezések kora induló korban lehet elkezdeni, No rush/Treaty esetén: Nomad v. Discovery Age/Felfedezések kora induló korban lehet elkezdeni, - Handicap(0%-nál nagyobb) és cheat használata TILOS! , - A játék során használt paklikat mindenki kedve szerint állíthatja össze, - Minden játékos olyan színt választ a játszmákban amilyet szeretne, - Minden játékos indulhat alap és TWC-s, TAD-os, 1v1 ill. 2v2 formációban, amennyiben arra a jelentkezési határidõig jelentkezett, - Egy játékos csak egy 2v2 formációban indulhat, - Az ESO-n játszott játékok rated/értékelt státuszát a játékosok dönthetik el. - Minden egyes játékról record, azaz felvétel készítése kötelezõ, hiánya esetén a szervezõk nem fogadják el a játszma eredményét. A record-ok/felvételek a szervezõk által kerülnek közzétételre, melyekrõl részletes véleményezés fog készülni arra illetékes személy által, amennyiben erre igény van. A véleményezés után bárki hozzászólhat az adott meccshez, - Az adott játék record-ját még azon a héten legalább a Fõ szervezõ (Curby) vagy szervezõk részére e-mail-en EL KELL JUTTATNI! (Az e-mail címek a szabályzat végén olvashatóak) Amennyiben ez nem teljesül, úgy a játékos a további játékát veszélyezteti. - Szinkronhiba/Out of Sync valamint Internet kapcsolat szakadás, gép leállás/lefagyás esetén az aktuális meccset újra kell játszani. A bajnokságban csak egyértelmû végeredménnyel záruló meccs értékelhetõ, - A játszmák idõpontjait a szervezõk koordinálásával ill. bevonásával a mindenkori ellenfelek maguk között határozzák meg, de legkésõbb a szervezõk által meghatározott idõpontig kell, hogy egy adott meccs eldõljön, - A szabályokat minden induló versenyzõnek tudomásul kell vennie és be kell tartania. A szabályok megszegése a bajnokságból azonnali kizárással jár, mely esetben a bajnokság további sorsáról és menetérõl a szervezõk gondoskodnak.
Oda visszavágó és térképek: Minden játék, legyen az csoportban vagy egyenes kieséses szakaszban, oda-visszavágós. Tehát pl. ha adott játékos a másik ellen veszít akkor esélye van egy visszavágóban egyenlíteni. Két gyõzelem esetén jár a fent említett 1 pont. A meccseket úgy kell lejátszani, hogy elõször az egyik majd a visszavágónál a másik játékos választhat térképet. A játékosoknak lehetõségük van Standard Maps-et is választani. Ha az elsõ 2 meccsben az állás 1-1 és egy 3. meccsre is szükség van, akkor ott kötelezõen Standard Maps-et kell választani. Az 1-1-es állásnál a végsõ meccset véletlenszerûen választott tehát Standard Maps-en kell játszani. No rush/Treaty meccseknél a végsõ játék térképét a felek közös megegyezéssel választhaják.
Treaty szabályok: A No rush/Treaty meccsek ideje egységesen 40 perc. Tehát a játék kezdetétõl számított 40 percig TILOS megtámadni az ellenfelet. A Treaty meccseknél a treaty idõszakban félpályán túl nem szabad építkezni, gyûjteni viszont lehet az ellenfél térfelérõl is. Hadihajók használata tilos és tilos a blokád kifejlesztése is.
A szabályokat megfogalmazta és elfogadta: Curby – Rob_Taylor [e-mail] etn – etn@freemail.hu Dani – szdani91 [e-mail] Lordius - Lordius
Chat Box
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy Regisztrálj