BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: Age of Empires III :: Általános vélemények |
Hibák az Age of Empires-ben | << Előző téma | Következő téma >> |
Oldal: [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátorok: kapor, (-HUN-)öcsi, Curby
|
Szerző | Üzenet | ||
Ákos |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Ide lehet a hibákat elmondani, vagy akár rec-et is feltölthetsz.A képnek örülnénk a legjobban. Jó szórakozást! [ Módosítva ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Ákos |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Csak azt mondjátok meg hogyan lehet feltölteni képet! [ Módosítva v máj 28 2006, 06:23 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
Sziasztok, Két nagyon idegesítõ felirat van AOEIII-ban: failed to join out of sync Ezekrõl szeretnék pár gondolatot megosztani... FAILED TO JOIN Mikor találkozhatsz az elsõ hibával? Ha a játékba már belépett valaki olyan, akinek a csomagjait összekeveri a szerver a tiedével. Megoldás: 1. Ha fix IP-d van akkor azt ird be a user.cfg-be! 2. A routeren annak a pár szükséges portnak a forgalmát (tcp és udp) irányítsd be a megfelelõ PC-re. 3. Kapcsold be az UPnP-t 4. Kapcsold ki a Windows tûzfalat. (lehet, hogy önmagában az elsõ, de az elsõ két pont együtt 99%-ban meg fogja oldani a problémádat). OUT OF SYNC Miért gyakoribb egyes pályákon az out of sync? Mert azokon a pályákon van Lakota vagy Írókéz indián falu! Amikor a TradePost-ban az utolsó fejlesztés beér, azaz beadná (az idõ múlásával arányos) sereget, akkor általában pápá ESO... Sokszor észre sem veszed, hogy mi történt, mert nem nézed, hogy épp most kéne beérni a seregnek vagy mert egy másik játékos kérte be ezt a fejlesztést. Megoldás: 1. A játék végefelé (fõleg ha laggol a játék), akkor nehogy kikérd ezt a bónusz sereget (hacsak nem vesztésre állsz 2. Illetve ha nyerésben vagy akkor próbáld megakadályozni, hogy ellenfelednek legyen lehetõsége kikérni (pl. foglald el te a falukat). Az érintett pályák: Great Lakes, Great Plains, Rockies, New England [ Módosítva k aug 01 2006, 06:16 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Sputnikovic |
|
||
Vendég
{WARN}
|
és ha ezt a 3. utálatos üzenetet írja ki:the ip adress the game is trying to use is invalid? | ||
Vissza az elejére |
|
||
maurice of orange |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Egyszerüen hülye az eso szokásához híven.Talán küldj e-mailt arra az e-mél címre amelyik az ilyen problémákkal foglalkozik.Ezt a címet az esora beérve jobbra találod és na persze tudsz angolul. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Sputnikovic |
|
||
Vendég
{WARN}
|
kösz a tippet... | ||
Vissza az elejére |
|
||
aurum |
|
||
Vendég
{WARN}
|
en azt vettem eszre, hogy a paraszt hajlamos magat befalazni. | ||
Vissza az elejére |
|
||
rerric |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #159
Üzenetek: 254 |
|||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
nyiss kaput! | ||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
Vendég
{WARN}
|
kapor: nem csak fal építésnél hanem ház építésnél is, ill. akármit is épít képes rá a marhája. A másik ,hogy kiadod az utasítást 3-4 épület megépítésére és gondolod, hogy majd szépen egymás után megcsinálgatja õket. Ez ált mûködik. De van amikor azon kapod magad, hogy a kiadott feladat nincs elvégezve a parasztod meg tétlenkedik 2 pixelre az építendõ mellett. | ||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
igen csak akkor lehetsz biztos benne, hogy végigépít mindet, ha végigshifteled... azzal a belülmaradás ellen is lehet védekezni | ||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Hmmm. Shift + jobklikkek végig az építendõ pületeken és sorban megcsinálgatja ? Amindenit, használom ezt a shift-es dolgot de csak explorernél meg néha harci egységeknél használtam. (Lehet nem ide tartozik) Van gyorsbilentyû arra, hogy a térképen a target kijelölõ/mutató-ra ne kelljen a mutatás elõtt rákattintani? Csak a bill kombináció és már mutatom is hova mennyen a társ hadakozni, vagy hol vagyok bajban. | ||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
Nem igazán értem a problémádat, de szerintem sima jobb klikk | ||
Vissza az elejére |
|
||
aurum |
|
||
Vendég
{WARN}
|
csak nincs ra mindig ido, pl ujra falaztatod a dupla falat rush utan, meg gyartod az agyukat jon az ellen te meg lesel, hogy hol jon be a varosodba. es le is gyakjak az agyuidat sec/c... az is hiba imho, hogy az uj hazzal kapott paraszt nem csinal semmit csak all. ha pedig bejon egy szallitmany akkor szedi. ugyanigy az epitesben is segitenie kellene....imho illetve, a kijelolt munkakat pl favagas, stb nem csinaljak az igy letrehozott parasztok, mint azok akok a kozpontibol jonnek. tovabba a kaszanyahajobol nem lehet direktbe a csatba iranyitani a katonakat. az is hulyeseg, hogy az agyutorony gyengebb, mint a monitor illetve nem lo olyan messzire, mint a vadasz agyu. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
Vendég
{WARN}
|
aurum: Ezt a mit nem szeretünk az AOE3-ban topicba írd ! Ez nem effektíve hiba/bug csak neked nem tecik benne. | ||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
Ma nagyon kira volt. Sonora pályán kétszer is out of sync Aztán az Unknown pályán úgy indultam, hogy nem volt felfedezõm!!! |
||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
Out of Sync teszt. Elkezdtem tesztelni, hogy kivel akad ki a játék és kivel nem. A teszt lényege: GreatPlain pályán korlépéskor kéred a tornyos politikust. A pálya közepén egymás mellé felhúzzátok a tornyot (egyidõben). Mindenki elfoglal egy lakota falut. A shipmentet beállítod a toronyhoz. Mondjuk kb. 10 percnél bekéred a kutyaharcosokat a faluban. Amikor beérnek mindketten a tornyokat nézitek mereven, hogy hány darab lovas ad be. Ezután vagy out of sync lesz rögtön vagy se. Ha nem lesz OutOfSync, akkor tuti ugyanannyi katonát fogtok mindketten látni. Ha OoS lesz, akkor lehet, hogy valaki többet fog látni! Eddig teszteltem: magyar66 - igen OoS !!! (USA) Petya - nem (Gyõr) endyyy - nem (Gyõr) Szívesen kipróbálom mással is ha van erre szabad 10 perce. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Curby |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Azt Én is tapasztaltam, hogy ha USA belivel játszottunk akkor sokkal nagyobb esélye volt, hogy OoS. Sõt ha visszaemlékszem akkor akárhányszor is OoS-volt, egy amcsi biztos játszott. Viszont sokszor játszottunk Kanadaiva, Mexikóival, volt Chile-i, ami ugyanolyan messze van, és nem hiszem, hogy jobb netjük van mint USA-nak. | ||
Vissza az elejére |
|
||
quasi |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #21
Üzenetek: 403 |
kapor: én szívesen segítek ha kell | ||
Vissza az elejére |
|
||
kapor |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #10
Üzenetek: 646 |
Még egyszer az OutOfSyn-rõl képekben is... Ezen fejlesztések vezetnek OOS-hez, ha ellenfelünk másik földrészrõl (vagy más idõzónából) játszik. Age3: TWC: Egyszerûen nem úgyanannyi katonát kapnak a játékosok és pár másodperc múlva már jön is az OutOfSync kedves felirat. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Oldal: [1] 2 3 4 5 6 | |
|