BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
Expial | 25 | 24 | 24 | |
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: The Asian Dynasties (TAD) :: Hírek, Újdonságok |
Az új ázsiai népek és általános infók | << Előző téma | Következő téma >> |
Oldal: [1] 2 3 4 | |
Moderátorok: Lordius, kapor, Ballbeat, Curby, Abel1920, etn
|
Szerző | Üzenet | ||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Az elõreláthatólag õsszel megjelenõ új kiegészítõ, a TAD (The Asian Dynasties) népeirõl Brian Reynolds (a TAD fejlesztésének vezetõje) elmondott néhány dolgot. A vele készült interjúk az alábbi címeken olvashatóak: HeavenGames interjú 1. részHeavenGames interjú 2. részIGN interjúGameSpy interjúGameSpot interjú - JapánGameSpot interjú - KínaAz alábbiakban megpróbálom összefoglalni az interjúk lényegét. Általános újdonságok • Az ázsiai népek csodát (Wonder) és konzulátusokat (Consulates) tudnak majd építeni. A konzulátusokkal szövetséget tudunk kötni a tengeren túli európai népekkel. Az, hogy milyen európai néppel tudunk szövetkezni, attól függ, hogy a történelem folyamán milyen nemzetiségû európaiakkal került kapcsolatba az ázsiai civilizációnk. • A korlépéseknél 5 csodaépítési lehetõség közül tudunk majd választani (nem politikusok közül). Maximum 4 korlépés lehet, tehát maximum csak 4 csodát építhetünk fel. Minden csoda ad majd egy egyszeri elõnyt valamint egy folyamatos, hosszan tartó elõnyt. A korlépés a csoda felépítésvel fog történni. A 2. korba lépéshez pl. ugyanúgy 800 kaja kell, ha ez megvan, a parasztok elkezdhetik építeni a csodát (tehát nem a TC-ben kell megnyomni a gombot). Ha több paraszt építi a csodát, akkor elõbb lépünk kort. A csoda felépül magától is (mint egy wagon vagy travois), de lassabban. • Lesz egy új típusú “nyersanyag” az ázsiaiaknál, az Export. Az Export lassan gyûlik, attól függõen, hogy mennyi parasztunk van. Csökkenthetjük a nyersanyaggyûjtés sebességét, így az Export gyorsabban gyûlhet. Mikor már elegendõ Exportunk van, vehetünk belõle európai katonai technikákat vagy egységeket. Az ázsiaiak tehát hozzáférhetnek európai egységekhez és technikákhoz, bár csak kis adagokban. A hollandokkal kötött szövetséggel például kaphatunk egy bankot és küldhetünk culverineket és ruyter-eket. • Az ázsiai népek felfedezõ helyett pappal indulnak. Kína 1 pappal, míg Japán és India 2 pappal. Együtt is lehet majd tartani a 2 papot (ekkor erõsebbek), de mehetnek külön-külön is felfedezni. A papok nem tudják megölni a kincsõrzõket, de el tudják õket kábítani egy idõre. A papok nagy része járatos a haditudományban és képesek erõteljesen befolyásolni a csatákat. Az indiai Brahmin papok például elefánthátról gyógyítanak csata közben. • Az európai és az indián népek nem változnak, nem lesznek új tecnikák és kártyák, de természetesen tudunk velük játszani az új ázsiai térképeken is. • Az új térképek kelet- és dél-ázsiai területeket fognak ábrázolni. Lesz Silk Road térkép, ahol a már felépített kereskedõhelyeket kell majd elfoglalnunk. Lesznek vizes térképek, ahol megszerezhetünk vízi kincseket is. • 6 új benszülött nép lesz, amelyek az ázsiai õslakosokat reprezentálják (pl. Sufi-k, Shaolin-ok), de lesz egy keresztény nép is. • Lesznek új hotkey-k is. Például egy muskétást kijelölünk, lenyomunk egy billentyût és kijelölõdik az összes muskétás. • Az ESO nem fog lényegesen változni. Különbség lesz, hogy az ellenfél pakliját megnézve nem fogjuk látni a pakli nevét, nem kell tehát mindenféle megtévesztõ nevet adni a paklinak. India • Szemre talán nem lesz túl megnyerõ az indiai civilizáció kinézete, erõsen különbözni fog az eddig látottaktól. • Lesznek elefánt típusú egységek, pl. ostrom-elefánt (Siege Elephant; masszív fegyver lesz a hátán), Mahoud elefánt (extrém durva nehézlovas egység, már a 2. korban), csapkodó elefánt (Flail Elephant stb.) stb. • Az indiai parasztok fába fognak kerülni, így már a játék elején is sok fára lesz szükségünk és egyensúlyoznunk kell a parasztok termelése és a házépítés között. • Nem lesznek parasztot küldõ kártyáik, de minden szállítmányhoz jár majd egy plusz paraszt is. • Vallási okokból az indiaiak nem esznek tehenet a játékban sem. A Livestock Pen helyett Sacred Field-et tudnak majd építeni, ahova (szent) teheneket (és egyéb állatokat) beterelve XP pontokat kapunk. • Az indiaiaknak 5 különbözõ típusú csodájuk lesz, így például a Taj Mahal, a Karni Mata és az Agra Fort. Az Agra Fort például egy erõd, amelyet már a játék elején felépíthetünk (feltételezem, 2. korban), a Taj Mahal tûzszünetet okoz, egy ideig nem lehet csatázni (addig mehet a boom), míg a Karni Mata gyorsabb nyersanyaggyûjtést ad. • India az angolokkal, a portugálokkal, a franciákkal és a törökökkel tud majd szövetkezni. A britekkel kötött szövetség megnöveli katonáink HP-jét, míg a franciákkal kötött gyorsabb nyersanyaggyûjtést ad. Az Export pontjainkért cserébe a francia szövetségestõl vehetünk Cuirassier és Horse Artillery szállítmányt. • A single player indiai kampánya az 1857-es szipojlázadás idején játszódik. Ez az indiaiak függetlenségi háborúja volt a brit gyarmatosítók ellen. A kampány végén ki kell majd vonulnunk a brit Kelet-Indiai Társaság egyik erõdítményébõl, miközben egy nagyon durva tüzérséggel ellátott ellenfél próbál minket megsemmisíteni. Japán • A japánoknak lesz 2 parasztos elsõ koros kártyájuk, amit kétszer lehet küldeni. A kártya csak 1 helyet foglal majd a pakliban. • Japán fõ erõssége a rendkívül erõteljes katonasága lesz. A japán egységek erõsek, de drágák, de így erõs gazdaságra lesz szükség. A legtöbb japán kártyát kétszer lehet majd küldeni. • Más népekhez képest nagy különbség lesz, hogy a japánok nem juthatnak majd élelemhez vadászatból vagy hízlalható állatok (bárány, tehén, láma) leölésébõl. Ez a valóságban is így volt (vallási okokból) abban az idõszakban, amikor a játék játszódik. A szentélyek egyfelõl házak, másfelõl pedig nyersanyag-generátorok. Papokkal lehet õket felépíteni bárhol a térképen, persze a vadászható állatok közelébe mindig érdemes telepíteni néhányat. A felépített szentély odavonzza a környékbeli állatokat (például a szarvasokat). Minden odavonzott állat nyersanyagot fog generálni a szentélyen keresztül. Az elsõ korlépésnél érdemes lesz Toshogu szentélyt építeni (ez az egyik japán csoda), amely önmagában is szentélyként mûködik, valamint gyorsítja a többi szentély mûködését is. A szentélyekhez lesznek fejlesztõ kártyák is, például a Heavenly Kami, amely megnöveli a szentély látótávolságát, erõsíti azt, olcsóbbá teszi és gyorsítja a nyersanyag-generálást is. • Ha a szövetséget kötünk a hollandokkal, akkor kaphatunk tõlünk egy bankot és elérhetõ lesz a coin trickle is (ez minden meglevõ aranyhoz hozzáad még ¼-et). • Szamuráj: a japán hadsereg gerincét fogja alkotni. A szamurájuk erõsek közelharcban és egyszerre több egységet is sebeznek (area damage). Az ultra-elit Hatamoto szamurájhoz a konzulátusból férhetünk hozzá és erõsebb lesz, mint a Ronin zsoldosok. • A daimyo egy különleges prancsnok egység lesz, amely kártyákból és az egyik csodából hozhatunk ki. Ezen kívül mint egy mozgó barakk képes más egységeket termelni. A HC szállítmányok is érkezhetnek oda, ahol õ van. Például egy csata közepén hirtelen megjönnek a szamurájok a daimyo-k mellé… Ezen kívül lelkesíti (erõsíti) is a körülötte levõ katonákat. Más kártyákhoz hasonlóan a daimyo kártyát is 2-szer lehet küldeni, ez igen elõnyös, ha mi vagyunk az agresszívebb oldalon. A legerõsebb daimyo a shogun lesz, amely magasabb korokban, a játék vége felé hozzáférhetõ. • A japánok félelmetes összetételû zsoldoscsapatokat tudnak majd küldeni kártyákból. • A japánok alkalmasak lesznek rush-ra is (a daimyo segítségével), de boom-olni is tudnak majd a szentélyeket felhasználva. A japán gazdaság igen erõs lesz, a szentélyek lehetõvé teszik, hogy több helyünk legyen katonáknak a populáción belül. Csapatban is jó lesz japánnal játszani, mert a Nagy Buddha csoda segítségével rövid idõre láthatjuk az ellenséges vonalakat, így megtudhatjuk, mekkorák az ellenséges seregek, hol vannak az ellenfelek gyengéi stb. A szentélyek elhelyezése kissé trükkös lesz csapatban, mert a körülöttük lévõ állatokat nem lehet majd levadászni egész addig, míg a szentélyt le nem rombolják. Lesznek remek csapatkártyák is, amelyek halászhajókat, nindzsákat adnak, vagy éppen olcsóbbá teszik az egységek fejlesztéseit. • A single player kampányban a 17. században élt Tokugawa sógunt kell majd irányítanunk, aki hûséges csatlósaival véget akar vetni a belsõ harcoknak és egyesíteni Japánt. Kína • A kínai single player kampányban egy képzeletbeli kincsgyûjtõ úton vehetünk részt Kolumbusz ideje elõtt, a 15. században (a Ming dinasztia korában). • Kína maximum populációja nagyobb lesz, mint más népeké. A kínaiak nagy létszáma tehát lényeges lesz a stratégiáikban. Nem lehet majd parasztokat küldeni kártyából, de lesz egy „Migráció” kártya, amely lehetõvé teszi, hogy a TC-n kívül a falvak is adjanak 1-1 ingyen parasztot. Ezt a kártyát inkább a játék közepén-végén lesz érdemes küldenünk. Gazdaságilag Kína nagyon erõs lesz. A kínai falvak egy ház és egy hízlalda (livestock pen) kombinációi lesznek. A falvakba rajtaütés esetén be tudnak majd menekülni a parasztok. Lesznek olyan kártyák, amik hatására kecskék vagy éppen vízi bölények jönnek ki a falvakból és a városközpontokból. A 4. korban pedig egy kártya kihoz egy parasztot és egy hízott kecskét minden faluból és városközpontból. • Azzal együtt, hogy a kínaiaknak lesznek speciális és erõs tüzérségi egységei, a gyalogságuk és a lovasságuk a „gyengébb, de sok” elve alapján fog felépülni. A „banner army”-kra épülõ kínai hadsereg sok katonát tud majd gyorsan mozgósítani, ezt majd kártyák is segítik. Több kínai csoda is tud majd ingyen katonákat termelni. Bizonyos csodákat pedig a gyárakhoz hasonlóan beállíthatunk arra, hogy tüzérségi egységeket ontsanak magukból. A kínaiaknak úgynevezett katonai akadémiájuk lesz, amely lovasságot és gyalogságot egyaránt tud majd termelni (nem lesznek tehát külön barakkok és istállók). A katonák úgynevezett „banner army” formájában fognak majd kijönni. Ez azt jelenti, hogy egyszerre kétféle típusú katona fog termelõdni, csoportokban. Az „Old Han Army” például azt jelenti, hogy Chu Ko Nu íjászok és Qiang pikások jönnek ki egyszerre. Lesz lehetõség arra is, hogy egyszerre gyalogos és lovas, kétféle lovas, vagy éppen gyalogos és tüzérség termelõdjön. Ez elõnyt jelent, hiszen az egységek hatékonyabban születnek, mint más népeknél. Hátrány viszont, hogy nem tudunk majd például csak pikást kihozni, amikor csak arra van szükségünk. Az egységeket azonban igen sokféle kombinációban termelhetjük, úgyhogy ez a hátrány nem lesz jelentõs. • A kínaiak íjászát Chu Ko Nu-nak fognák hívni és nehézgyalogság ellen lesz jó. • A tüzérség feltalálói a kínaiak voltak, így a játékban hamar hozzáférnek majd egyedi tüzérségi egységekhez. Az egyik a „repülõ varjú rakéta” lesz, amely megfelelõ csodaválasztás esetén igen hamar kihozható. A másik a lángszóró egység lesz, amely kastélyból hozható ki a második kortól kezdve. • A katonai kártyák egy része élelembe kerül majd, de cserébe nagyszámú egységet kapunk. A Konfuciusz ajándéka nevû fejlesztés hatására a szülõvárosunk szállítmányai nagyon gyorsan megérkeznek és a különbözõ fejlesztések szintén nagyon gyorsan végbemennek. Egy kártya hatására a parasztjaink vissza tudnak lõni az ellenségre, egy másik irreguláris egységeket ad (a milícia ázsiai megfelelõit). Kártyából küldhetünk egy Shaolin mestert, amely egy nagyon erõteljes pap. A kártyák egy része hasonló lesz az európai népekéihez. Az advanced trading post kártya kínai megfeleõje például a „Kereskedõ Birodalom”lesz, amely egy ingyen trade post vagont ad (de a trade post nem tud majd lövöldözni a kártyától). • A kínai inkább támadó nép lesz, ebben segítségére lesz a nagy létszámú hadereje és a katonai kártyák, amelyek rengeteg katonát küldenek be. Ez csapatban is elõnyös lesz, hiszen egy-egy ilyen kártya küldése eldöntheti a játékot. A 4. koros „Mindig gyõzedelmes hadsereg” kártya 2000 élelembe kerül, de cserébe nagy csapat cséphadarós nehézlovast és repülõ varjú rakétát kapunk. Lehet azonban boomolni is a második korban kártyák segítségével vagy kihasználni a Konfuciusz ajándéka nevû fejlesztést. Ez és a rengeteg katonát küldõ kártyák együtt akár egy gyors FI-hez (gyors 4. kor) is vezethetnek. • A csodákat attól függõen kell majd választanunk, hogy milyen stratégiát akarunk csinálni. A Porcelántorony csoda gazdasági boom esetén lesz hasznos. Ennél választhatunk, hogy élelmet, fát vagy aranyat termeljen vagy éppen egy kisebb trükkel megdobja az összes nyersanyagunk termelését (beleértve az exportot is) és termelje az XP-t is. Ha a katonaságra koncentrálunk, akkor a Konfuciusz Akadémia és a Nyári Palota kell nekünk. A Konfuciusz Akadémia automatikusan repülõ varjú rakétákat termel. A Nyári Palota pedig a választásunk szerinti „banner army”-t termeli folyamatosan. Akik szeretik gyógyítgatni a sérült egységeiket, azoknak a Mennyország Temploma kell majd. Ez lehetõvé tesz egy varázslatot, amely meggyógyítja az összes egységünket a térképen, a papunk pedig gyógyító képességre tesz szert (csatán kívüli idõszakokban). A Fehér Pagoda megnöveli a papunk életpontjait, támadását és többfajta képessége is lesz. Ezeken kívül több tanítványt tud majd kiképezni. [ Módosítva ][ Módosítva ] [ Módosítva 2007 szept 10 , 10:45 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
Szattila |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #672
Üzenetek: 116 |
köszi etn az infokat |
||
Vissza az elejére |
|
||
MukkPuKing |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #764
Üzenetek: 22 |
Köszi. Szép fordítás. | ||
Vissza az elejére |
|
||
p4l4c51nt4 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #769
Üzenetek: 291 |
Remélem az ilyen hülyeségek után jön az Age of Empires IV napóleonos fightokkal | ||
Vissza az elejére |
|
||
adidas25 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #615
Üzenetek: 81 |
neked mi nem hülyeség? térj át aknakeresõre meg passziánszra abban talán nem találsz baromságot bár kitudja lehet aknakeresõben olyan kritikát találsz hogy egy logikaki játékban mit keres fent egy smiley és miért aoe3-zol? hisz baromság meglehet szelidíeni egy pumát medvét stb | ||
Vissza az elejére |
|
||
jan1990i |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #945
Üzenetek: 78 |
|||
Vissza az elejére |
|
||
Tsiaa |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #943
Üzenetek: 59 |
Õsszel amerikában fog csak megjelenni? | ||
Vissza az elejére |
|
||
iskola |
|
||
Vendég
{WARN}
|
ez jól hangzik csak kár hogy a japánról meg a kínairól nme olyan részletes a leírás mint az indiairól | ||
Vissza az elejére |
|
||
iskola |
|
||
Vendég
{WARN}
|
ja meg még arra leszek kiváncsi hogy lessz megoldva hogy akinek nincs twc-je de ezt meg akarja venni az hogy fog játszani | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Nem kell hozzá majd TWC, lehet vele majd anélkül is játszani online. A kínaiakról meg a japánokról nem sok szó esett az interjúkban, inkább az indiaiakról beszélt a fejlesztõ. | ||
Vissza az elejére |
|
||
SteveNo1 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #42
Üzenetek: 109 |
Megvannak az egységekrõl, a népekrõl szóló rézletes tájékoztatók is, speciális egységek típusai, Hp, attack, resist, speed, az egyes népek jellemzõi, stb. A Heavengames láttam már régebben, ha jól emlékszem. Megkeresem majd újra. | ||
Vissza az elejére |
|
||
MukkPuKing |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #764
Üzenetek: 22 |
Ez érdekes lesz:D Négy fajtajáték lehet online-on? -AoE 3 -AoE3 + TWC -AoE3 + TWC + TAD -AoE3 + TAd??? Ez szerintetek hogy lesz megoldva??? |
||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Steve, Én is láttam ilyen részletes összefoglalót, de ha jól emlékszem, az nem hivatalos. Egy fórumozó csinálta, hogy szerinte milyen lenne a kínai civilizáció a TAD-ban. |
||
Vissza az elejére |
|
||
Pásztor89 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #777
Üzenetek: 73 |
imádom imádom és imádom az aoe t , naon tetszik már elsöre , nincs twc m de azthiszem a tad ot nem haGyom ki,érdekel a keleti kultura,s ha kéPesek ötvözni,bevinni aoe be ezeket akkor csakis Jó sulhet ki,naon várom a részleteket !! | ||
Vissza az elejére |
|
||
rusi |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #359
Üzenetek: 38 |
na ja az a rejtélyes kelet meg ez az új export rendszer is nagyont tetszik látszik hogy részletesen kidolgozták (ld. az indiaiak nem esznek tehenet) az ilyen apróságok nagyon tudják emelni a hangulatot |
||
Vissza az elejére |
|
||
Petya |
|
||
Vendég
{WARN}
|
Azt lehet tudni hogy oldják meg hogy mindkét kiegészítõvel és az alapjátékkal is lehessen egyszerre játszani? Indiainak külön ESO-ja lesz megint s nem lesznek indiánok benne? |
||
Vissza az elejére |
|
||
Tsiaa |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #943
Üzenetek: 59 |
A vízi kincseket mivel lehet majd megszerezni és milyen õrzõik lesznek? | ||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Erre én is kíváncsi vagyok, de sajnos csak annyit lehet tudni, amennyit leírtam. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Tsiaa |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #943
Üzenetek: 59 |
Láttam egy képen valahol egy hajóroncsból kinövõ kis szigetet egy fával gondolom az a vízi kincs. A másik ami foglalkoztat hogy ha az ázsiai felfedezõk csak elkábítani tudják a kincsõrzõket megölni nem (a megszerzésükhöz pedig ez kell) az elsõ korban katona nélkül csak az õrzõ nélküli béna kincseket tudják megszerezni ? |
||
Vissza az elejére |
|
||
Tsiaa |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #943
Üzenetek: 59 |
Jól fog majd mókinézni egy elfeántos rush | ||
Vissza az elejére |
|
||
Oldal: [1] 2 3 4 | |
|