BBalint | 13 | 0 | 0 | |
---|---|---|---|---|
Expial | 25 | 24 | 24 | |
fokiz | 0 | 3 | 7 | |
HuNs_NoT_dEaD | 25 | 0 | 22 | |
marci5 | 22 | 0 | 0 | |
PaperDog | 26 | 18 | 20 | |
Paperdog | 26 | 18 | 20 | |
Pillecuki | 0 | 0 | 22 |
Age of Empires III Hungarian fansite :: Fórumok :: Age of Empires III :: Általános vélemények |
TAD 1.02 egyensúlyi elképzelések | << Előző téma | Következő téma >> |
Moderátorok: kapor, (-HUN-)öcsi, Curby
|
Szerző | Üzenet | ||
Abel1920 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #274
Üzenetek: 268 |
Sokat van szó erről a témáról különböző topikokban, ezért gondoltam nyitok neki egy külön topikot. (Meg azért, h ne offoljuk szét a magyar bajnokság topikot ) Ide jöhet bármilyen "balance issue" aminek véleményetek szerint szerepelnie kellene a következő patchben. | ||
Vissza az elejére |
|
||
Abel1920 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #274
Üzenetek: 268 |
Válaszolnék is ide Steve-nek, a zamburak dologgal egyet értek, mondjuk én úgy képzeltem volna el h a zamburakot csak egy I. vagy II.koros kártya kikérése után lehetne gyártani, amolyan portó team early dragoon jelleggel. Ashigaru nerffel azon a módon amit írtál nem értek egyet, az ashi akkor teljesem használhatatlan lenne mass xbow ellen pl. Uruminak csak 0.75-szörös szorzót kellene adni lovasság ellen, akkor máris lenne countere. (Különösen abban a tekintetben h az urumi közelharcos skirmi, a skirminek van negatív szorzója, akkor az uruminak miért nincs?) Implicit módon azért elhelyeztek 2.koros pari limitet, azzal h 3. korban van csak lehetőséged több tc-re, ugyanakkor azzal egyet értek h vmilyenj módon "kívánatosabbá" kell tenni a fortressbe lépést. | ||
Vissza az elejére |
|
||
kHalmi |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #920
Üzenetek: 80 |
bevezetném a "MAGYAR GÁRDA" c. egységet ami specifikusan minden indiai egység ellen +50000% sebbzést kapna. 30as lőtávon belül, puskával. Persze kizárólagosan németeknél lehetne trainelni. [ Módosítva 2008 nov 14 , 10:35 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
dezső |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1732
Üzenetek: 142 |
Az urumi zsoldos, ezért nem szabad nerfelni, mert egyrészt 4. kor előtt csak 12-lehet később meg egyre több xp kell a kártyákhoz, mivel nem képezhető. Ha már india, ott van pl a flail elefánt kb semmire se jo. Aztan ott van a yojimbo kártya a japánnak. Ha bekéred, az istálóban is tudod nyomni 400 aranyéert egy egy nagyon über egység. Ugyanakkor a tobbi hasonló egységet, ronin, iron troops, jat lancer csak a templomban 5-osével. Ha a japo is csak monstrobol hozhatná akkor is előnyben lenne a 10-es képzés miatt. Vagyis kina meg india esetében kellene lehetővé tenni a templomon kivüli képzést. Aztán a japánon kivül egyik ázsiai népnek sincs kéme. Ha ronint, hakapelt vagy elmetit maszolnak india vagy kina ellen az már gg. A japán a samuval valameddig tud védekezni, és valamennyi niját is ki bir nyomni de az exportba-ba kerül. Az nyilas agyút meg lekapja a ronin mintha nem is lenne. |
||
Vissza az elejére |
|
||
etn |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #396
Üzenetek: 555 |
Az ashigaruval szerintem az a gond, hogy nem lett igazán kitalálva, hogy mi is a szerepe a játékban. Az ashigarunak NEM SZABADNA counterelni az xbow-t, hiszen az íjászok épphogy heavy infantry ellen lettek kitalálva. Mass xbow ellen naginata kellene vagy mass yumi (ha a counterrendszer az összes népre jól működne és nem lenne Japán kivétel). A muskétás minden népnél olyan „mindenes” egység, ami sokféle egység ellen jó, de egyik ellen sem brutálisan erős. A 3. koros FU ashigaru viszont már gyakorlatilag counterelhetelen, mivel megeszi a skirmit és szétlövi az ágyúkat. Egyedül az abus jó ellene törökkel, de az is csak veteránként és legalább 1 (de inkább 2) fejlesztő kártyával. Itt csak az a probléma, hogy japán eco>török eco és az ashigarukból sokkal több lesz, mint az abusokból. Az alap ashigaru drága és a statjai nem olyan fényesek ehhez képest. Akkor lesz OP, amikor rákerül a rengeteg upgrade. Ezeket kellene nerfelni és nem bántani az alap statisztikáját. Szóval, ha már nerfelni kell japánt, akkor én az ashigaru upgrade-eket gyengíteném és csökkenteném a shrine tricke rate-et (de nem a TAD 1.00 szintre, hanem valahova a mostani és a patch előtti szint közé). |
||
Vissza az elejére |
|
||
Ballbeat |
|
||
ballbeat {WARN} Regisztrált tag #40
Üzenetek: 312 |
50000% os sebzés mi? De csak elefántos cigány ellen, meg kínai shaolin pap ellen játszható ki Dezső puskás cigány rush-elnevezése sem egyszerű |
||
Vissza az elejére |
|
||
kHalmi |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #920
Üzenetek: 80 |
Hát ha már beletettek egy ien undoirtó népet, akkor valamit kéne csinálni ellenük, érted | ||
Vissza az elejére |
|
||
kHalmi |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #920
Üzenetek: 80 |
zsír ahogy nézem, a FP-ben játszhatatlanná teszik végre az indiaiakat meg a japókat. ZSÍR. csak gyünnem ár ki FP topic: [link] [ Módosítva 2008 nov 14 , 11:58 ] |
||
Vissza az elejére |
|
||
dezső |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #1732
Üzenetek: 142 |
[html] [quote] Az ashigaruval szerintem az a gond, hogy nem lett igazán kitalálva, hogy mi is a szerepe a játékban. Az ashigarunak NEM SZABADNA counterelni az xbow-t, hiszen az íjászok épphogy heavy infantry ellen lettek Hat ha megnézed mennyivel drágább az ashigaru kb annyival jobb, mint az xbow. Ez igy fair. És a german de még talán a francia gazdaság simán veri a japánt a játék elején. Pl elmész egy parival leölni a vadakat mielőtt shrine-rak rá, ha megvan a kiskabát akkor 1 lövés/vad.. Ugyanakkor ha a skirmit is felkártyázod és megcsinálod a fegyvertárban is a cuccokat, leveri az ashit mint vak a poharat. Továbba a close combat nélkül huszárokkal is eléggé meg lehet fingatni az ashikat. [/html] |
||
Vissza az elejére |
|
||
SteveNo1 |
|
||
{WARN}
Regisztrált tag #42
Üzenetek: 109 |
Én kb arra gondoltam a bajnokságos topikban, amit etn is itt leírt. Az ashigarunak nem szabadna ütnie a mass light infantry-t,(cbow, skirmi), hiszen az azért lett kitalálva, hogy az ashigaru-szerű muskétásokat leszedje. Most a japán képes csak azzal nyerni, hogy agyatlan módon túrbozza fel és nyomja ki az ashigarukat, sok japánnal játszó játékos más egységet nem is használ. Az szerintem rendben van, hogy hogy az ashi jobb, mint más olcsóbb heavy infantry, de mindenképpen kellene nerfelni a light inf. ellen. A fejlesztőkértyák áttételére a 3. korba azért gondoltam, mert velük a 2. koros ashigaru is úgy felfejleszthető (ha van daymo, japán isolation bónusz), hogy képes ütni a 3. koros skirmit is (ráadásul a korlépés elmulasztása miatt megmarad a korlépésre szánt nyersanyaga). Ha nerfelnék az ashigarut l. inf. ellen, és a 2 koros fejlesztőkártyája átkerülne 3. korba, akkor a japán játékosnak erőteljesen el kellene kezdenie használni más egységeket is (yumi, naginata), ami sokkal változatosabbá tenné a játékot (és több skill kellene a japánhoz). A settler limitre én azért gondoltam., mert ma sok olyan játékos van, aki a játék során nem is akar több kort lépni, csak a 2. korban boomol (angol, japán), és küldi a meglévő erősen fejlesztett egységeit. Ezzel akár a 2. korban is szinte korlátlanul képes fejlődni (mármint gazdaságilag), ami nem kényszeríti arra a játékost, hogy feljebb lépjen (hiszen általában a 2. koros fejlesztő kártyákkal is képes a katonái erejét jelentősen növelni). Ha lenne egy a törökéhez hasonló 2. koros settler limit (pl. 40-45 paraszt), az arra kényszerítené a 2. korban jól boomoló népeket is, hogy előbb utóbb kort lépjenek, hiszen nem képesek egy szint után tovább fejleszteni a gazdaságuk erejét. |
||
Vissza az elejére |
|
||
|